حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
هنرپیشه و کارگردان تلویزیون:

مسئولان قدرشناس مردم همیشه در صحنه باشند

مسئولان قدرشناس مردم همیشه در صحنه باشند

هنرپیشه و کارگردان تلویزیونی گفت: بدون توجه به کم‌کاری مسئولین در پای صندوق‌های رأی حضور خواهم یافت تا با انتخاب بهترین افراد که در زندگی فردی و خانوادگی ما تأثیرگذار هستند قدم‌هایی در جهت پیشرفت کشور بردارم.

حسام خلیل‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛  با بیان اینکه انتخابات به‌عنوان سیاست کلی کشورهای جهان اسلام مدنظر قرار دارد، گفت: حضور در انتخابات شعار نیست؛ بلکه باتوجه‌به دیدگاه عاقلانه هر فرد نسبت به کشورش محقق خواهد شد و این رویداد سرنوشت‌ساز به‌عنوان یک وظیفه برای همه ملت‌ها در هر کشوری مطرح بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

این هنرمند بااخلاق در ادامه تصریح کرد: هر فردی مکلف است با انتخاب فرد اصلح بهترین نتیجه را برای خود و کشور رقم بزند و با اعلام نظر و ثبت رأی در انتخابات به حقوق شهروندی خود احترام گذارد.

وی در رابطه‌ با اینکه مشکلات اقتصادی کشور دلیلی برای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی نخواهد بود، اظهار کرد: با همه اتفاقات ریزودرشت در سطح کلان  کشور، خود را به‌عنوان عضوی از جامعه مکلف می‌دانم که با شرکت در انتخابات بهترین گزینه را انتخاب کنم چرا که با انتخاب بهترین گزینه توسط تک‌تک افراد جامعه، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

خلیل‌نژاد تصریح کرد: اگر هر فرد گزینه مناسب را از نظر اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و... در انتخابات مورد ارزیابی قرار ندهد یا در صحنه حضور نداشته باشد و فقط نظار گر اتفاقات باشد، قطعاً باید منتظر باشد دیگران تصمیم نهایی را برای کشور رقم بزنند.

این هنرپیشه جوان ابراز داشت: برگزاری انتخابات به‌عنوان مهم‌ترین اتفاق در دولت‌ها محسوب می‌شود؛ بنابراین افراد هر ملت با حضور در انتخابات حاکمیت آن کشور را مورد تأیید و حمایت خود اعلام می‌کنند.

وی در رابطه‌ با تأثیر انتخاب اصلح‌ترین افراد در زندگی شخصی هر فرد اظهار کرد: با توجه‌ به اینکه در کشور ایران زندگی می‌کنم و تابع قوانین کشورم هستم و نظام جمهوری اسلامی ایران را دوست دارم بدون توجه به کم‌کاری مسئولین در پای صندوق‌های رأی حضور خواهم یافت تا با انتخاب بهترین افراد که در زندگی فردی و خانوادگی ما تأثیرگذار هستند قدم‌هایی در جهت پیشرفت کشور بردارم.

خلیل‌نژاد در پایان خطاب به مسئولین و کاندیداها تصریح کرد: امیدواریم مسئولین قدر مردم بااخلاص، صادق، مهربان و همیشه در صحنه را بدانند و کاندیداهایی که با رأی اکثریت مردم انتخاب می‌شوند در راه منافع ملت قدم بردارند نه اینکه به فکر منافع خود باشند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از