حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خبر داد:

انتخاب سمنان به‌عنوان شهر دوستدار کتاب

انتخاب سمنان به‌عنوان شهر دوستدار کتاب

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان با تبریک انتخاب سمنان به‌عنوان شهر دوستدار کتاب، ابراز امیدواری کرد این امر زمینه‌ای برای انتخاب سمنان به‌عنوان پایتخت کتاب ایران باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در نشست اخیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر توجه بیشتر به توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه تأکید کرد.

 

وی با دعوت از مردم برای توجه بیشتر به امر مطالعه و کتاب‌خوانی اظهار داشت: کوچک‌ترین کاری که مردم می‌توانند در این جهت انجام دهند آن است که در روز چند صفحه کتاب بخوانند و به فرهنگ کتاب‌خوانی توجه بیشتری نمایند.

 

امام سمنان گفت: لازم می‌دانم از مسئولان امر که در این زمینه تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر کنم.

 

شهردار سمنان نیز در این نشست گزارشی از روند فعالیت‌ها که منجر به انتخاب سمنان به‌عنوان شهر دوستدار کتاب شد ارائه کرد و گفت: هیئتی برای بررسی فعالیت‌ها در خصوص انتخاب پایتخت کتاب ایران به سمنان سفر خواهد کرد.

 

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز گفت: سمنان در بین شهرهای منتخب دوستدار کتاب، تنها شهری بود که دارای دبیرخانه مردمی توسعه و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی است.

 

در این نشست لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط نماینده ولی‌فقیه به استاندار سمنان، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، شهردار سمنان، رئیس شورای شهر سمنان و... اهدا شد.

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از