حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

ایرانیان پرچم‌دار ارادت به اهل‌بیت هستند

ایرانیان پرچم‌دار ارادت به اهل‌بیت هستند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت:تمام آزادی‌خواهان جهان به امام هشتم ارادت دارند، و مردم ایران پرچم‌دار این موضوع هستند.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به ارادت مردم ایران به خاندان عصمت و طهارت گفت: مردم ایران برای خاندان پاک عصمت و طهارت ارادت و احترام خاصی قائل هستند و قطعاً در سایه کرامات امام رضا و خواهر بزرگوارشان کشور ما در امنیت، آرامش و اقتدار قرار دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف امام رضا(ع) از تشکیل حکومت اسلامی در جامعه گفت: مردم در دوران امام رضا ع هوشیار و بیدار شدند و بسیاری از معارف اسلامی را در سایه وجود ایشان آموختند. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: هرساله 20 میلیون زائر به حرم امام رضا مشرف می‌شوند و این مسئله نشان‌دهنده عشق و ارادت و مردم ایران به جایگاه معصومین است که سبب تقویت ارزش‌های دینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هرچقدر در تقویت ارتباط دینی مردم جامعه  با ائمه اطهار بکوشیم زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم آورده‌ایم افزود: این ارتباط سبب ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر مردم با یکدیگر شده و پایه‌های صلح و امنیت و در کشور محکم‌تر و جولان ضدارزش‌ها کمتر می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه استان سمنان در مسیر زائران حرم امام هشتم قرار گرفته و این افتخاری برای مردم این استان است، تصریح کرد: مسئولان باید با تلاش بیش ‌از پیش برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات تلاش کنند.

 

وی همچنین با باین اینکه امام هشتم متعلق به تمام آزادی‌خواهان جهان است، خاطرنشان کرد: امام رضا (ع) تنها متعلق به شیعیان نیست؛ بلکه این امام همام متعلق به همه جهانیان است و تمام اهل جهان مشمول عنایات امام هشتم بوده و از برکات وجود ایشان بهره‌مند می‌شوند. 

علیزاده در نهایت عنوان کرد که هدف ائمه اصلاح کل مردم دنیا تحت لوای معنویات و اسلام است و در این مسیر ما مردم شیعه در ایران پرچم‌دار این اتفاق عظیم در جهان خواهیم بود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از