حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/10 شمسی | 2024/06/30 میلادی
دبیرکل جمعیت ایثارگران:

باید به سمت وحدت رویه حرکت کنیم

باید به سمت وحدت رویه حرکت کنیم

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: ما باید بتوانیم برای دور دوم انتخابات، اختلاف سلایق را کمتر کرده و به این سمت حرکت کنیم که نمایندگانی وارد مجلس شوند که هم احزاب و گروه‌های مختلف راجع به آنها به جمع‌بندی رسیده باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمدجواد عامری شهرابی در بیان استقبال این حزب از وحدت میان جریان‌های اصول‌گرایی، گفت: ما باید بتوانیم برای دور دوم انتخابات، اختلاف سلایق را کمتر کرده و به این سمت حرکت کنیم که نمایندگانی وارد مجلس شوند که هم احزاب و گروه‌های مختلف راجع به آنها به جمع‌بندی رسیده باشند، و هم مردم از سردرگمی خارج شوند.

وی ادامه داد‌: زمانی که تعدد لیست وجود داشته باشد، مردمی که می‌خواهند رأی دهند، به این دلیل که هر کدامشان با یک بخش از احزاب انقلابی آشنا بوده و به آن‌ها اعتماد دارند، برایشان یک سردرگمی‌ ایجاد می‌شود.

عامری تصریح کرد: من معتقدم که راه‌حل این مسئله، این است که اصول اساسی‌ که برای انقلاب مدنظر است و حضرت آقا نیز خیلی از این اصول را مطرح کرده‌اند، در انتخاب افراد در نظر گرفته شوند.

 این اصول، شامل مواردی همچون استقلال‌طلبی، اولویت‌دادن به منافع مردم نسبت به منافع شخصی، تلاش برای حل مشکلات مردم است.

 دبیرکل جمعیت ایثارگران ادامه داد‌: ما باید این اصول را مدنظر قرار دهیم و سعی کنیم که بر اساس آن‌ها نمایندگان را ارزیابی کرده و افرادی را که با آن‌ها منطبق هستند، به‌عنوان نمایندگان اصلی انتخاب کنیم.

وی تأکید کرد: ما در جمعیت ایثارگران، این برنامه‌ را دنبال می‌کنیم و از عملکرد دیگر احزاب، بر طبق این مبنا و تلاش برای تعیین کاندیداها استقبال می‌کنیم.

عامری افزود‌: این مسئله، همچنین باعث می‌شود که نظارت بر نمایندگان نیز عملی‌تر خواهد شد؛ یعنی اگر یک محلی وجود داشته باشد که مورد اتفاق نمایندگان بوده و آن‌ها حس کنند که می‌توانند به‌عنوان مرجع به آنجا رجوع کند، بهتر می‌توانیم مطالبات مردم را پیگیری کنیم.

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از