حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

صیانت از کارکنان در اولویت باشد

صیانت از کارکنان در اولویت باشد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: صیانت کارکنان و ایجاد محیطی امن، ایمن و مطمئن باهدف ارتقاء بینش و بصیرت کارکنان و مهار آسیب‌پذیری برای همکاران از برنامه‌های این اداره کل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، جعفر کاشانی، در نشستی که با کارکنان معاونت روابط کار این اداره کل داشت، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های جهادی و مستمر کارکنان این حوزه، بر همسویی و همراهی همکاران ستاد در مراودات اداری با کارکنان اجرا تأکید کرد گفت: همکاران ما در اجرا نیازمند صیانت و حفاظت و راهنمایی و ارشاد از سوی ستاد هستند که این مهم در نظارت‌ها و آموزش‌هایی که از طرف اداره کل برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، محقق خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه سازمانی موفق است که نیروی انسانی کارآمدی داشته باشد، گفت: اصلی‌ترین سرمایه ملی هر کشور سرمایه انسانی آن است و نگاه ما نیز نسبت به همکاران این است که جزو سرمایه‌های ملی کشور هستند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بر ارتقای صیانت از کارکنان تأکید کرد و گفت: در بین عوامل سازمانی، توجیه و ارشاد کارکنان در اولویت اول و جلسه‌های آگاه‌سازی در اولویت دوم قرار دارد.

 

نشست هم‌اندیشی کارکنان معاونت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با حضور مدیرکل در محل دفتر وی برگزار شد.

انتهای خبر/

.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از