حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
برای اولین‌بار در تاریخ تکواندوی استان سمنان؛

دختران خردسال تکواندوکار سمنانی خوش درخشیدند

دختران خردسال تکواندوکار سمنانی خوش درخشیدند

رئیس هیئت تکواندوی استان سمنان گفت: در تیم خردسالان دختر سمنان هشت نفر در رقابت‌ها حضور داشتند که برای اولین‌بار در تاریخ تکواندوی استان تیم دختران موفق به کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شد.

 سعید نوروزی‌عجم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به اینکه لیگ نونهالان کشور از یکم تا سوم آذرماه به مناسبت گرامیداشت همایش ۳ هزار شهید استان و ۴۰ شهید تکواندوکار استان برگزار شد، گفت: اولین و مهم‌ترین برنامه طی روزهای گذشته برگزاری میزبانی ورزشی لیگ نونهالان کشور در بخش پسران بود که تیم باشگاه مولانا موفق به کسب مقام اول دختران و پسران در لیگ منطقه‌ای شد و به بخش کشوری صعود کرد.

 نوروزی‌عجم خاطرنشان کرد: تیم مولانا در بخش پسران سکوی سوم کشوری را به خود اختصاص داد و رقابت در لیگ دسته یک نقش‌جهان تیم مولانا همچنان ادامه دارد.

 وی افزود: تیم خردسالان دختر استان سمنان به مسابقات منطقه‌ای گلستان اعزام شدند که در این رقابت خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، گلستان و سمنان حضور داشتند.

 رئیس هیئت تکواندوی استان اظهار کرد: در تیم خردسالان دختر سمنان هشت نفر در رقابت‌ها حضور داشتند که برای اولین‌بار در تاریخ تکواندوی استان سمنان تیم دختران موفق به کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شد.

این استاد تکواندوکار افزود: در ادامه مسابقات، تیم خردسال پسران برای رقابت به گرگان اعزام شدند که یک طلا و هشت برنز را کسب کردند و در دو آزمون کشوری دان‌یک و دان‌سه ممتحن استانی و کشور پنج‌شنبه برای دختران و جمعه برای پسران برگزار شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از