حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان خبر داد:

بررسی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس

بررسی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان در نشستی با شهردار امیریه در خصوص مشارکت در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، شهردار امیریه در این نشست گفت: هنر وسیله بسیار خوبی برای انتقال فرهنگ و اثرگذار در اجتماع است.

 

 منصور بانی، تعامل با اهالی فرهنگ و هنر و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهر را از برنامه‌ها و سیاست‌های مدیریت شهری دانست.

 

 شهردار امیریه با اشاره به شرایط فرهنگی این شهر، آمادگی مجموعه شهرداری را برای برگزاری طرح‌ها و برنامه‌های مشترک فرهنگی هنری اعلام کرد. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان نیز با تأکید بر توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: اشاعه فرهنگ و هنر و تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری نیازمند مشارکت با نهادها و ارگان‌های مختلف از شهرداری‌ها است.

 

 ابراهیم‌پور تقی، با اشاره به پیشینه فرهنگی امیریه اظهار داشت: می‌توان با نگاه فرهنگی زمینه‌ساز جذب اهالی فرهنگ و هنر بود و فعالیت‌های فرهنگی هنری را در این بخش توسعه داد.

 

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر همواره در انجام فعالیت‌های این حوزه تعامل و همکاری سازنده‌ای با دیگر دستگاه‌های اجرایی داشته و این را یکی از رسالت‌های رشد و ارتقای فرهنگ و هنر می‌داند.

 

 در این نشست در خصوص راه‌اندازی و فعالیت کاروان فرهنگ و هنر در این شهر بحث و تبادل و تصمیماتی اتخاذ شد.

 

روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از