حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

برف ۴ محور مواصلاتی سمنان را مسدود کرد

برف ۴ محور مواصلاتی سمنان را مسدود کرد

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به تداوم بارش‌ها از عصر یکشنبه تاکنون گفت: چهار محور استان در شهرستان‌های مهدی‌شهر و شاهرود به دلیل شرایط نامساعد جوی و برف‌وبوران تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ موسی بزرگی با اشاره به بارش برف در محورهای استان گفت: محور شهمیرزاد به فولاد محله و شهمیرزاد به چاشم در شهرستان مهدی‌شهر و همچنین محورهای توسکستان و اولنگ در شهرستان شاهرود به استان گلستان نیز به دلیل برف و کولاک مسدود است.

وی با تأکید بر همراه‌داشتن زنجیرچرخ برای خودروهای عبوری از گردنه‌ها و ارتفاعات برف‌گیر استان سمنان، از رانندگان خواست با توجه‌ به شرایط نامساعد جوی از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرایط نامساعد جوی و وقوع تصادف در محورهای مواصلاتی استان سمنان طی روزهای گذشته منجر به فوت سه نفر شد.

بزرگی ادامه داد: رانندگان هنگام تردد از ترمز ناگهانی در جاده‌های لغزنده به‌ منظور پیشگیری از وقوع حادثه خودداری کنند و خانواده‌ها لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی فاسدنشدنی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان اضافه کرد: بی‌توجهی رانندگان به جلو و واژگونی خودرو از عوامل مهم در تصادفات در جاده‌های سمنان است و هم‌وطنان در هنگام تردد به نکات فنی و هشدارهای راهنمایی‌ورانندگی توجه کنند.

باران و برف شمال و غرب استان سمنان را فرامی‌گیرد

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: هشدار زرد و نارنجی باتوجه‌به فعالیت سامانه ناپایدار جوی با بارش باران و برف شمال و غرب استان به همراه کاهش پنج تا هشت درجه‌ سانتی‌گرادی دمای هوا، پیش‌بینی برای امروز یکشنبه تا سه‌شنبه این هفته در استان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از