حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
رئیس هیئت تکواندو استان سمنان خبر داد:

برگزاری آزمون‌های ارتقاء کمربند پوم و دان

برگزاری آزمون‌های ارتقاء کمربند پوم و دان

رئیس هیئت تکواندو استان سمنان از موفقیت‌های هیئت تکواندو طی سال گذشته و برگزاری آزمون‌های دوره ۲۷۷ و ۲۷۸ جهت ارتقا کمربند پوم و دان یک تا سه استان سمنان خبر داد.

سعید نوروزی‌عجم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن ابراز خرسندی از کسب موفقیت‌های چشمگیر هیئت تکواندو طی سال گذشته گفت: هیئت تکواندو استان سمنان در سال ۱۴۰۲ جهت ارتقاء و پیشرفت ورزش تکواندو با برگزاری دوره مربیگری درجه یک و سه اقدامات مثمرثمری انجام داده است.

رئیس هیئت تکواندو استان سمنان افزود: دوره مربیگری به میزبانی هیئت تکواندو استان سمنان و با حضور اساتید برجسته کشوری از جمله صمدیان، درستی، شهباز نژاد، درستی و...  در خانه تکواندو سمنان برگزار شده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری آزمون‌های ارتقاء متعدد اظهار کرد: هر ساله در زمان‌های مشخص آزمون ارتقاء در استان سمنان برگزار می‌شود که طی سال گذشته دوره ۲۷۵ آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا سه آقایان و بانوان در شهرستان گرمسار برگزار شد.

نوروزی عجم خاطرنشان کرد: آزمون دوره ۲۷۷ ارتقاء کمربند پوم و دان یک تا سه استان سمنان در بخش آقایان و بانوان در شهرستان سمنان برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندوی استان سمنان ضمن بیان بالابودن سطح دوره‌های آموزشی و آزمون‌های برگزار شده در ادامه افزود: دوره ۲۷۸ آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا سه استان سمنان در بخش آقایان و بانوان در اسفندماه به میزبانی شهرستان سمنان برگزار شد.

نوروزی عجم ضمن افتخار به اقتدار ایران در پاسخ به رژیم متجاوز و کشورهای استکباری اظهار کرد: دفاع از مردم مظلوم فلسطین و ملت‌های مسلمانی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند در بین ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ورزشکاران از اقدامات مقتدرانه نیروهای مسلح در برخورد با رژیم متجاوز بسیار ابراز خرسندی می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از