حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان خبر داد:

برگزاری نمایش‌های خیابانی در هفته بسیج

برگزاری نمایش‌های خیابانی در هفته بسیج

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: بسیج هنرمندان در نظر دارد در این روزهای متفاوت نمایش‌های خیابانی برگزار کند و از هنرمندان حوزه دفاع مقدس و بسیج تجلیل به عمل آورد.

سعید نوروزی‌عجم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی مرآت، ضمن تبریک ایام فرخنده و پربرکت بسیج، گفت: بسیجیان ولایت‌مدار کشور به‌ویژه استان سمنان همیشه و در هر شرایط و بحرانی بدون خستگی همانند کوه با استقامت ایستادند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان در کنار سایر اقشار با تعامل و تلاش در بخش‌های هنری برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری قدم بر می‌دارد.

نوروزی‌عجم افزود: به برکت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان‌ها و مراکز استان در حال برگزاری است در این ایام برنامهٔ شب‌شعر در سطح شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد و در سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، شاعران بسیج هنرمندان و شعرای آیینی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان در نظر دارد در این روزهای متفاوت نمایش‌های خیابانی برگزار کند و از هنرمندان حوزه دفاع مقدس و بسیج تجلیل به عمل آورد.

وی در ادامه افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و هنرمندان از برنامه‌های هفته بسیج در دست اقدام است و جهت انجام یک‌سری برنامه‌ها با مدیرکل ارشاد استان هماهنگی‌های لازم صورت‌گرفته است.

نوروزی عجم خاطرنشان کرد: به برکت هفته بسیج برنامه‌های ستاد همایش شهدا هنرمند جهت برگزاری در پایان دی‌ماه با جدیت بیشتری در حال پیگیری است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از