امام جمعه موقت شاهرود:
تبعیت از رهبری، رمز اقتدار ایران است
امام جمعه موقت شاهرود با تحلیل تحولات منطقه، وحدت ملی، تبعیت از ولایت فقیه و حفظ انسجام داخلی را مهمترین عامل پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجتالاسلام والمسلمین حمید عبداللهیان، خطیب نماز جمعه شاهرود، سالروز شهادت امام سجاد(ع) را فرصتی برای بازخوانی نقش بیبدیل آن حضرت در احیای معارف اسلامی دانست و اظهار کرد: پس از واقعه عاشورا، جامعه اسلامی با تهدیداتی همچون تحریف ارزشها، تجملگرایی و غفلت عمومی مواجه بود، اما امام سجاد(ع) با زبان دعا و بهویژه از طریق صحیفه سجادیه، به تبیین اعتقادات، اخلاق و احکام ناب اسلام پرداخت و شاگردان بسیاری را تربیت کرد که پیام دین را در سراسر جهان اسلام گسترش دادند.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به کتاب «بینش استراتژیک آمریکا» منتشرشده در سال ۲۰۱۱ از سوی یکی از مقامات پیشین آمریکایی، گفت: در این اثر، افول قدرت آمریکا و تحولات امروز منطقه پیشبینی شده بود و اکنون نیز ورود مستقیم آمریکا به تنشهای منطقهای و حملات رژیم صهیونیستی، نشاندهنده شکست راهبردهای تحریم، ترور و فشار سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران است.
عبداللهیان تأکید کرد: دشمنان با وجود همه توطئهها به اهداف خود نرسیدهاند و رفتارهای شتابزده امروز آنان، نشانهای از استیصال است.
وی با بیان اینکه حفظ وحدت و انسجام ملی خط قرمز ملت ایران است، افزود: اختلافافکنی دقیقاً خواست دشمن بوده و همه جریانها باید در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.
وی در پایان با تأکید بر سیاست اصولی بیاعتمادی به آمریکا و پرهیز از مذاکره با این کشور، تصریح کرد: تصمیمات کلان نظام بر اساس مصالح ملی و با تدبیر رهبر معظم انقلاب اتخاذ میشود و همگان موظف به تبعیت از آن هستند.
عبداللهیان همچنین مردم را به تقوا، بصیرت، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه دعوت کرد و برای تعجیل در فرج حضرت ولیعصر (عج) و سربلندی ایران اسلامی دعا کرد.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!