حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/24 شمسی | 2024/05/13 میلادی
استاد دانشگاه سمنان:

تحریم صهیونیست‌ها به جامعه نخبگانی جهان رسیده است

تحریم صهیونیست‌ها به جامعه نخبگانی جهان رسیده است

استاد دانشگاه سمنان گفت: با وجود تلاش رسانه‌های معاند برای سرپوش‌گذاشتن بر جنایات صهیونیست‌ها امروز جامعه نخبگانی در کنار افکار عمومی علیه صهیونیست‌ها به‌پا خاسته‌اند.

داود فیض در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه تلاش رسانه‌ای معاند برای کنترل افکار عمومی در جهان نسبت به جنایات صهیونیست‌ها بی‌نتیجه بوده است، گفت: قریب به 200 روز از جنایات رژیم غاصب صهوینیستی در نوار غزه می‌گذرد و هرچند صهیونیست‌ها در این مدت تلاش کردند با مظلوم‌نمایی فلسطینیان را تروریست جلوه دهند، اما در نهایت حقیقت آشکار شد.

این استاد دانشگاه سمنان در ادامه بیان کرد: این حجم از پستی و رذالت رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم غزه برای هر انسان آزادی‌خواه و عدالت‌طلبی غیرقابل‌پذیرش است و آنچه که امروز در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا در حال رخ‌دادن است ادامه موج اعتراضات عمومی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها است.

وی همچنین ابراز کرد: دانشگاهیان و اساتید کشورهای اروپایی در قامت یک انسان در این تظاهرات شرکت کردند و حتی بسیاری از اساتید و دانشجویان یهودی هم نسبت به این جنایات اعتراض خود را نشان دادند.

فیض بیان کرد که این جنبش دانشجویان علیه رژیم غاصب صهیونیستی نقطه عطف تاریخی در جهان و نشان‌دهنده انزجار عمومی و نخبگانی نسبت به جنایات وحشیانه آنها در نوار غزه است.

بنا به گفته این استاد دانشگاه آمریکا و کشورهای اروپایی که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زنند امروز در مقابل دانشجویان و اساتید خود ایستاده‌اند و این نمونه بارز دیکتاتوری در جهان است.

وی در نهایت بیان کرد که تفکرات و جریان آزادی‌خواهی ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین امروز به قلب استکبار جهانی رسیده و این مسئله حقانیت دفاع ایرانیان از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را نشان می‌دهد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از