حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
در بهزیستی استان سمنان انجام گرفت؛

تخصیص بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار

تخصیص بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار

طی سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به استان سمنان ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی استان سمنان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ محمود منطقی در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای بهزیستی استان سمنان گفت: طی سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری مصوباتی در قالب مساعدت در بخش مسکن خانواده‌های دو معلولیتی، درمان در حوزه توان‌بخشی و اجتماعی، کمک‌هزینه معیشت و لوازم‌خانگی به تصویب رسید که با پیگیری بهزیستی استان این مصوبات اجرایی شد.

 

وی افزود: در بخش مسکن خانواده‌های دارای دو فرزند معلول و بیشتر اعتبار در مجموع ۴۱ هزار و ۶۰ میلیون ریال، در قالب تعمیرات مسکن برای ۵۳ خانوار، ودیعه مسکن برای ۵۱ خانوار و تکمیل مسکن نیمه‌کاره به ۲۴ خانوار تخصیص داده شد.

 

منطقی این مصوبات را در حوزه توان‌بخشی در مجموع ۳۶ میلیون و ۸۳۹ هزار ریال در قالب ارتز، پروتز، دندانپزشکی، خرید تخت و ویلچر برقی، تأمین وسایل کمک توان‌بخشی عنوان و در حوزه اجتماعی در مجموع چهار میلیون و ۳۴۲ هزار ریال در قالب پرداخت فاکتورهای درمانی و کمک‌هزینه به گروه‌های همیار دانست.

 

مدیرکل بهزیستی استان اذعان کرد:  هزینه‌کرد اعتبارات در بخش مساعدت‌های مالی در قالب کمک‌هزینه معیشت و درمان در حوزه‌های دیگر در مجموع ۱۳ میلیون و ۷۷۲ هزار ریال در قالب کمک‌هزینه درمان، تعمیرات لوازم‌خانگی، مناسب‌سازی، موردی، لوازم‌التحریر، تهیه یک هزار سبد کالا و  توزیع استانی اختصاص‌یافته است.

 

وی در ادامه از هزینه‌کرد اعتبارات در بخش لوازم‌خانگی سخن و از خرید ۸۰ عدد یخچال، ۶۰ عدد اجاق‌گاز، ۱۸ عدد لباسشویی، ۱۱ عدد بخاری و ۱۵۰ عدد کولر به مجموع کل ۲۴ میلیون و ۶۱۷ هزار ریال خبر داد.

 

منطقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد مستضعفان کشور و کلیه مسئولین استانی به‌منظور جلب و جذب این اعتبارات تصریح کرد: لازم است به‌منظور ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف از کلیه ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی استفاده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نداشت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از