حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
کارشناس سیاسی:

پهپادها لایه فریب رسانه‌های معاند را درهم شکستند

پهپادها لایه فریب رسانه‌های معاند را درهم شکستند

کارشناس سیاسی گفت: مهمترین دستاورد حملات کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شکستن امپراتوری دروغ رسانه‌های معاند بوده است.

حسین هراسانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن اشاره به پاسخ کوبنده ایران به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: بزرگ‌ترین عملیات ترکیبی موشکی؛ پهپادی و سایبری جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران با نام «وعده صادق» و با رمز « محمد رسول‌الله»  به فضل الهی طبق گفته فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده‌ محترم‌ سپاه با موفقیت انجام شد.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: در این حمله نظامی چهره پوشالی و ابهت توخالی و هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی و سردمدار اصلی جریان فراماسون‌ها و شیطان‌پرست‌ها در دنیا نمایان شد.

وی اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که می‌بایست در پاسخ ایران به این رژیم به آن پرداخته شود از نظر منطقی و عقلانی است؛ لذا بسیاری از کارشناسان و حقوق‌دانان بین‌الملل در سطح منطقه و در سطح بین‌الملل و حتی از دل آمریکا و رژیم صهیونیسمی غاصب بر این باور اعتراف کرده‌اند که زمانی به خاک جمهوری اسلامی ایران در قالب کنسولگری و سفارت در سوریه حمله می‌شود، دفاع مشروع حق کشور ایران است.

هراسانیان اذعان داشت: این حمله پهپادی به‌عنوان یک انتقام قلمداد نمی‌شود؛ بلکه به‌عنوان یک حق از دفاع مشروع استفاده کرده‌ایم و از منظر بسیاری از نظامیان، سیاست‌مداران و حقوق‌دانان کل دنیا این یک حق طبیعی برای هر کشوری است.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهمی که می‌بایست مطرح شود مخابره خبر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دنیا مبنی بر پشیمانی رژیم غاصب از این تجاوز است، رهبر ایران فرمودند ما شما را پشیمان می‌کنیم و معظم له وعده انتقام و جبران را داده بودند و بسیاری از کارشناسان و مردم غیور ایرانی در دنیا بر این وعده صادقِ مقام معظم رهبری ایمان و باور داشتند که وقتی رهبر ایران یک حرفی می‌زنند پای آن می‌مانند و این خیلی مهم است.

وی ضمن بیان اهمیت بالای حمله پهپادی اظهار کرد: موشک‌ها و پهپادها نه‌تنها از لایه‌های جوی و لایه‌های پدافندی گنبد آهنین رژیم جعلی عبور کردند؛ بلکه از لایه‌های بایکوت خبری و از لایه‌های پوشش رسانه‌ای و فریب رسانه‌ای صهیونیسم و استکبار جهانی مخصوصاً با محوریت آمریکا و رژیم پوشالی عبور کرده و هیمنه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را شکستند.

هراسانیان اظهار کرد: به فضل الهی تمام مردم دنیا در عملیات دیشب و امروز صبح از طریق فضای مجازی، عکس و فیلم‌هایی که از ساکنان شهرهای شهرک‌نشینان صهیونیستی منتشر شده است را مشاهده کرده‌اند و همین اتفاق موجب خروج انحصاری امپراتوری رسانه‌ها در دست دشمنان شد.

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: در حال حاضر رسانه‌ها در دست مردم بوده و تمام دنیا از طریق فضای مجازی بیشتر از صدا و سیما محتواهای حمله پهپادی را نظاره‌گر بودند؛ لذا در این بخش مهم‌ترین دستاورد امپراتوری رسانه‌ای صهیونیسم و استکبار از لحاظ تبلیغاتی و رسانه‌ای در هم کوبیده شد و موشک‌ها و پهپادها لایه‌های پوششی و چهره فریب و نفاق گونه رسانه دشمنان را در هم شکست. 

وی خاطرنشان کرد: پاسخ ایران به تجاوز رژیم غاصب با یک عملیات هوشمندانه روانی و جنگ شناختی انجام شده است و در این مدت‌زمان دشمن در مقابل پاسخ ایران دارای رعب و وحشت بوده که این واکنش طی عملیات جنگ روانی و جنگ شناخت ادراکی از بدترین نوع حملات محسوب می‌شود.

هراسانیان تصریح کرد: در این مدت ‌زمان رژیم غاصب در رعب و وحشت به سر می‌برد که همین ترس و فشار روانی حاکم بر آنان پیام‌های بسیار و قابل تأملی را به دنیا مخابره خواهد کرد.

این کارشناس سیاسی ضمن اشاره به رسالت اصلی پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه) در دین اسلام اظهار کرد: در کنار مسائل نظامی، حقوقی و موضوعات جنگ شناختی نکته حائز اهمیت عدم حمله ایران به مردم عادی و شهرک‌نشین‌ها می‌توان عنوان کرد چرا که در این پاسخ زنان و کودکان رژیم غاصب آسیبی ندیدند و موشک‌های نقطه‌زن دقیقاً بر همان پایگاه‌ها فرود آمده است و کارشناسان سیاسی همین مسئله را اذعان کرده‌اند که پاسخ ایران مقابله ‌به ‌مثل بوده است.

وی ضمن اشاره به آیه «فَمَن اعتدَی عَلَیکم فَاعتَدُوا علیه بمثلِ ما اعتدی علیکم» خاطرنشان کرد: مقابل به‌ مثل حق قانونی و حکم الهی است و اجرای آن در همان سطح قانون و حکم الهی بوده و با این تکنیک در کنار تمام موضوعات امنیتی و نظامی بحث فرهنگ اسلام ناب محمدی را به دنیا مخابره کرده‌ایم.

هراسانیان ابراز داشت: بسیاری از پهپادها و موشک‌ها از فراز کربلای‌ معلا عبور کرده و در کنار قدس‌ شریف بر سر شیطان‌پرست‌های غده‌ سرطانی و مرکز شر عالم فرود آمده است و مردم دنیا، بسیاری از مردم آمریکا و خاخام‌های یهودی از محوشدن رژیم کودک‌کش از صفحه روزگار استقبال کرده‌اند.

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: این اقدام سپاه پاسداران بزرگ‌ترین پیام صلح و انسانیت برای کل دنیا است که بحمدالله مخابره می‌شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اسلام با زور و اجبار به دنیا صادر نمی‌شود، این مانند یک طراوت بهاری است؛ مانند یک عطر و بوی بهاری است که کل دنیا را ان‌شاءالله فرامی‌گیرد و برای حضور منجی عالم بشریت برای برقراری صلح و عدالت و انسانیت در کل دنیا آماده می‌شویم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از