حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

تصادفات تعطیلات عید فطر 4 فوتی داشت

تصادفات تعطیلات عید فطر 4 فوتی داشت

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: تصادفات محورهای مواصلاتی این استان در سه روز تعطیلات عید فطر به جان‌باختن چهار نفر منجر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ موسی بزرگی گفت: تمام فوتی‌های تصادفات استان سمنان در سه روز تعطیل عید فطر مربوط به‌تصادف رخ‌ به ‌رخ تریلی با سواری پژو پارس در محور شاهرود به آزادشهر بود که دو مصدوم هم داشت.

به گفته وی، این تصادف در محور شاهرود - آزادشهر بین سواری پژو پارس که از مبدأ شمال به جنوب در حرکت بود و کشنده حامل بار سویا که از جنوب به مقصد یکی از شهرهای شمالی در حال حرکت بود، رخ داد که چهار نفر از سرنشینان پژو پارس جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان پلیس‌راه در صحنه و بررسی آثار و علائم موجود، علت حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از جانب سواری پژو تشخیص داده شد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان ادامه داد: تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو، لغزندگی و خستگی و خواب‌آلودگی عامل مهم تصادفات در محورهای استان سمنان در تعطیلات عید فطر بود.

بزرگی تأکید کرد: رانندگان رعایت نکات ایمنی از جمله یک ربع استراحت بعد از دو ساعت رانندگی به‌منظور پیشگیری از تصادفات را جدی بگیرند.

وی ابراز کرد: بازدید از روستاها و شهرهای هدف گردشگری راهکاری برای توقف و استراحت بعد از دو ساعت رانندگی و خستگی به‌منظور پیشگیری از حوادث است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: نیروهای انتظامی در نقاط حادثه‌خیز و مستعد حادثه در محورهای مواصلاتی استان برای ارتقای خدمت‌رسانی حضور دارند، اما نکته مهم در کاهش تصادفات رعایت دستورالعمل‌های ایمنی است.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از