حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
امام جمعه دامغان خبر داد:

تقویت فضای امید و اعتماد در جامعه

تقویت فضای امید و اعتماد در جامعه

امام‌جمعه دامغان گفت: امروز نیاز داریم که فضای امید و اعتماد را در جامعه تقویت کنیم و انجام اقدامات تخریبی که باعث مخدوش‌شدن چهره نظام می‌شود شایسته نیست.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان امام‌جمعه معزز دامغان در دفتر امام‌جمعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 در این نشست که یحیایی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و جمعی از کارکنان حوزه سلامت نیز حضور داشتند، امام‌جمعه معزز دامغان ضمن خیرمقدم به مسئولان حوزه سلامت استان و گرامیداشت روز ملی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، گفت: امروز نیاز داریم که فضای امید و اعتماد را در جامعه تقویت کنیم و انجام اقدامات تخریبی که باعث مخدوش‌شدن چهره نظام می‌شود شایسته نیست و بنده به سهم خود از زحمات و تلاش‌های رئیس دانشگاه و تمامی تلاشگران حوزه سلامت استان و شهرستان دامغان به‌ویژه کارکنان حوزه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ قدردانی می‌کنیم. تلاش‌های این عزیزان زحمت‌کش نقش بسزایی در مدیریت حوادث و بیماری‌ها در استان داشته و لازم است باقدرت برای توسعه خدمات موردنیاز ادامه پیدا کند.

 

 حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان با تأکید بر اینکه خوشبختانه با تلاش و اهتمام همکاران حوزه بهداشت و درمان و توجه مسئولان شهرستانی، خدمت مردم به شهرستان دامغان روند مطلوبی دارد، بر همکاری و هم‌افزایی سایر نهادها و ادارات مرتبط با حوزه سلامت استان سمنان نیز تأکید کرد و بیان داشت از همه مسئولان صدیق و خدمتگزار حمایت می‌کنیم و باید با همدلی و تعامل برای رفع مشکلات گام برداریم.

 

 در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تشکر از ائمه جماعات و روحانیت معزز در آگاهی‌بخشی جامعه در راستای جهاد تبیین و عملکرد حوزه سلامت، گفت: همراهی و حمایت جامعه روحانیت و ائمه جماعات استان با حوزه سلامت ستودنی است.

 

کامران قدس با اشاره به آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز جامع سلامت شهری حلاجی که با وسعت ۵۸۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان که امروز صورت گرفت، به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های در دست اقدام پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز در شهرستان دامغان شاهد اضافه‌شدن یک پایگاه جدید اورژانس ۱۱۵ در مهمان‌دوست و بهره‌برداری از ساختمان جدید اورژانس فرات بودیم و اقدامات دیگری نیز برای توسعه خدمات حوزه سلامت و اورژانس پیش بیمارستانی در این منطقه داریم و در ادامه گزارشی از تعداد مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی، بیان عملکرد در حوزه دانشگاه و دیگر موارد مهم سلامت در این شهرستان ارائه کرد.

 

 وی افزود: تمام تلاش و همیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارائه خدمات باکیفیت و درشان مردم است و امیدوارم با همکاری و همدلی بیشتر مسئولین شهرستان‌ها با حوزه سلامت بتوانیم خدمات مطلوب‌تر و مناسب‌تری را ارائه کنیم.

 

دانشگاه علوم پزشکی سمنان

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از