حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/20 شمسی | 2024/05/09 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه سمنان:

سپاه در تمام بحران‌ها پشتیبان مردم بوده است

سپاه در تمام بحران‌ها پشتیبان مردم بوده است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: در هر جایی که کشور دچار بحران و برای انقلاب اسلامی خطری ایجاد شده، سپاه پاسداران احساس مسئولیت کرده و جهت رفع مشکل وارد عمل شده است.

مرتضی عبدالهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام ابعاد کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به تمام مسائل کشور احساس مسئولیت دارد و علاوه بر حفظ و حراست از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت مرزهای کشور نیز خوش درخشیده است. 

فرمانده سپاه ناحیه سمنان افزود: سپاه پاسداران با توجه‌ به اقتدار، ایمان و روحیه ظلم‌ستیزی ذاتی خود از همه مردم مظلوم دنیا در مقابل ستمگران و جبهه استکبار حمایت کرده و پشتیبان واقعی جبهه مقاومت در سراسر دنیا است.

سپاه پاسداران دوشادوش ملت ایران در تمام بحران‌ها

عبدالهی ضمن تأکید بر حفظ دستاوردهای نظام توسط سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در هر جایی که کشور دچار بحران و برای انقلاب اسلامی خطری ایجاد شود سپاه پاسداران احساس مسئولیت کرده و جهت رفع مشکل وارد عمل می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: سپاه پاسداران را نمی‌توان فقط یک ارگان نظامی قلمداد کرد، چرا که برای آرامش ملت ایران در رفع مشکلات و بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله، کنترل ویروس کرونا و... با تمام توان دوشادوش ملت ایران نقش‌آفرین بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. 

 بسیج مردمی یکی از بازوان توانمند سپاه پاسداران

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در موضوع اقتصاد اظهار کرد: در این چند سال با توجه‌ به شعارهای اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی مجموعه بسیج به‌عنوان یکی از بازوان توانمند سپاه پاسداران از هیچ کمکی دریغ نکرده و  جهت رفع مشکلات اقتصادی و پیشرفت چرخه تولید در میدان حضور پررنگ داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل‌گیری نظام شعار اصلی انقلاب اسلامی ایران محرومیت‌زدایی و دفاع از محرومان و مستضعفان بوده است که بر همین اساس سپاه پاسداران با بکار بردن تمام ظرفیت‌ها جهت رفع مشکل مسکن نیازمندان، اشتغال آفرینی و... اقدامات مثمرثمر فراوانی انجام داده است.

عبدالهی ضمن اشاره به اقتدار سپاه پاسداران در پاسخ به گستاخی رژیم متجاوز اظهار کرد: تنبیه رژیم متجاوز از زوایایی مختلفی حائز اهمیت است این پاسخ جوابی دندان‌شکن به کشورهای استکباری همچون آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس بود، چرا که همواره از جنایات متعدد این رژیم جنایت‌کار دفاع کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: پاسخ ایران به رژیم متجاوز به مدد الهی دارای موفقیت‌های ارزنده‌ای بود و همین اقدام به تمام دنیا ثابت کرد که نه‌تنها رژیم صهیونیست را به رسمیت نمی‌شناسد؛ بلکه با هیچ کشوری جهت حراست از امنیت کشور تعارف نخواهد داشت.

این مقام مسئول در رابطه‌ با واکنش رژیم منحوس صهیونیستی اظهار کرد: آنان می‌دانند نباید با دم شیر بازی کنند این رژیم با تمام ادعا و حمایت کشورهای استکباری و استفاده از تمام تجهیزات نظامی خود نتوانستند در پاسخ به حمله پهپادی ایران اقدامی انجام دهند و این در حالی است که ایران در حمله پهپادی از ابتدایی‌ترین تسلیحات نظامی خود استفاده کرده است.

عبدالهی در ادامه اظهار کرد: تسلیحات استفاده شده در حمله پهپادی برای حداقل ۱۵ سال پیش بوده است؛ بنابراین رژیم پوشالی و کشورهای استکباری باید به این نتیجه رسیده باشند کشور ایران در زمان کنونی از به‌روزترین تسلیحات دفاعی برخوردار است و در صورت ضرورت استفاده نمی‌توانند در مقابل ایران ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان در رابطه‌ با پیام حمله پهپادی به جبهه مقاومت ابراز داشت: حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق، برادران حوثی در یمن، حشدالشعبی در سوریه در مقابل ظلم ایستادگی کرده‌اند؛ بنابراین جمهوری اسلامی ایران نیز با تمام توان در کنار آنان از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: قدرت نظامی کشور ایران علاوه بر بازدارندگی با توجه‌ به توان بالای نظامی و برخوردار بودن از به‌روزترین تسلیحات نظامی دنیا ثابت کرده است اگر خطایی از دشمنان سر زند با توجه‌ به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران پاسخ آنان را از خاک جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: دشمنان در ارزیابی‌هایی که انجام داده‌اند می‌دانند کشور ایران از قدرت نظامی بالایی برخوردار بوده و در نقطه مقابل آنان قرار دارد و ایران کوچک‌ترین حرکت و اقدامات آنان را با پاسخی کوبنده‌تر جواب خواهد داد.

تنبیه رژیم متجاوز مانع اقدامات بعدی آنان شد

عبدالهی افزود: در زمان کنونی به لطف خداوند منان، خون شهدا، مجاهدت سربازان نظام از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کشور ایران به این اقتدار و صلابت در دنیا دست‌یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: متأسفانه در جامعه برخی افراد ساده‌لوح و یا به‌خاطرنداشتن آگاهی کافی اقدام سپاه پاسداران را زیر سؤال می‌برند و بیان می‌کنند که نباید پاسخ رژیم متجاوز را بدهیم که مبادا جنگی صورت گیرد؛ اما این افراد باید بدانند اگر کشور ایران با این پاسخ رژیم متجاوز را تنبیه نمی‌کرد آنان جسارت می‌کردند و در اقدامی بدتر بر علیه کشور ایران وارد جنگ می‌شدند.

وی ضمن گرامی داشت یاد و نام سردار شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم برای حفظ نظامی جمهوری اسلامی ایران و پیروزی جبهه مقاومت بزرگ‌مردانی همچون سردار سلیمانی، شهید سیدرضی، شهید زاهدی و سایر شهدای حمله به کنسولگری را ازدست‌داده‌ایم و با خون این بزرگ‌مردان درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران روزبه‌روز قدرتمندتر شده به‌نحوی‌که کشورهای مدعی قدرت در دنیا نمی‌توانند در مقابل ایران قد علم کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از