حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
در استان سمنان؛

ثبت‌نام ۶۹ داوطلب کرسی بهارستان نهایی شد

ثبت‌نام ۶۹ داوطلب کرسی بهارستان نهایی شد

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: نام‌نویسی ۶۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان تا پایان چهارمین روز ثبت‌نام، نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حسین شجاعی دررابطه‌با تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این شمار داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه تا ساعت ۱۸ روز گذشته (یکشنبه) با مراجعه به درگاه اینترنتی مربوطه نام‌نویسی خود را نهایی کردند.

 

وی با بیان اینکه ۲۶ نفر در روز چهارم مهلت هفت‌روزه، نام‌نویسی خود را در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی کردند، ادامه داد: یک نفر خانم و ۲۵ نفر مرد از صبح تا ساعت ۱۸ روز گذشته (یکشنبه) ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

 

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان اضافه کرد: ثبت‌نام‌کنندگان متقاضی داوطلبی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی از استان سمنان در روز چهارم بر اساس مدرک تحصیلی یک نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۲۱ نفر کارشناسی ارشد و چهار نفر دکتری هستند.

 

به گفته وی، شمار نام‌نویسی متقاضیان در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۲ نفر، شاهرود و میامی ۲ نفر، دامغان سه نفر و گرمسار و آرادان ۹ نفر است.

 

شجاعی با بیان اینکه روزهای اول، دوم و سوم ثبت‌نام نیز به ترتیب ۱۱، سه و ۲۹ نفر نام‌نویسی خود را نهایی کرده بودند، یادآور شد: متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان از بیست و هفتم مهرماه به مدت هفت روز تا سوم آبان‌ماه فرصت دارند نام‌نویسی خود را نهایی کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از