حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس:

جانبازان از هیچ‌کس طلبکار نیستند

جانبازان از هیچ‌کس طلبکار نیستند

رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس گفت:جانبازان از هیچ‌کس طلبکار نیستند و اگر امروز در میدان جهاد به ما نیاز باشد حاضریم باقیمانده بدن خودمان را نیز سنگسر رزمندگان و جوانان کنیم.

سید محمدحسن مرتضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه تمامی جانبازان و رزمندگان با تاسی از حضرت ابوالفضل پا در میدان جهاد گذاشتند، گفت: الگوی تمامی جانبازان حضرت ابوالفضل‌العباس سید و سالار جانبازان عالم  است و قطعاً حضور در مسیر جهاد و تحمل سختی‌های جانبازی با نگاه اخروی قابل‌تحمل است.

این رزمنده دروان دفاع مقدس که در عملیات مرصاد به فیض جانبازی نائل آمده است، در ادامه افزود: همان‌طور که حضرت ابوالفضل بعد از رسیدن به درجه جانبازی و پس از فرودآمدن عمود خیمه بر فرق سرشان به ولایت نزدیک‌تر شدند و امام حسین را برادر خواندند، ما نیز بعد از جانبازی دلدادگی و عشق‌بازی با ولایت را بیشتر از قبل در دل خودمان احساس می‌کنیم.

بنا به گفته مرتضوی، جانبازی نه‌تنها  نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما بدهکار نکرده، بلکه هنوز هم شرمنده‌ایم که چرا جان ناقابل را نتوانستیم تقدیم کنیم و اگر امروز در میدان جهاد به ما نیاز باشد حاضریم باقیمانده بدن خودمان را نیز سنگسر رزمندگان و جوانان کنیم.

این جانباز سرافراز تصریح کرد: جانبازان از هیچ‌کس طلبکار نیستند و برای دفاع از آرمان خود و کیان کشور حاضر شدند جسم ناقابل را تقدیم کنند و بدخواهان نظام و انقلاب بدانند هنوز هم جانبازان بر سر عهد خود هستند و این ایستادن در حد شعار و حرف نیست؛ بلکه در عمل نیز ثابت کردیم پای‌کار نظام و انقلاب ایستاده‌ایم.

بنا به گفته مرتضوی ما همچنان پای عهد با ولایت و مسلم زمان هستیم و اگر کم‌کاری‌های برخی باعث ناامیدی مردم شده اما بر اساس گفته‌های رهبرمان به آینده خوش‌بین و در مسیر ولایت ثابت‌قدم هستیم تا ان‌شاءالله گشایش حاصل شود.

 انتهای خبر/

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از