حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی
معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خبر داد:

جانمایی 17 مکان در سمنان برای تبلیغ نامزدها

جانمایی 17 مکان در سمنان برای تبلیغ نامزدها

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان گفت:17 نقطه ار معابر و میادین اصلی شهر به جهت نصب سازهای موقتی تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

محسن مداح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از ساعت 24 امشب گفت: با توجه به اینکه تبلیغات نامزدها از چند ساعت دیگر آغاز می‌شود مکان‌هایی برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان در ادامه ابراز کرد: در انتخاب فضاهای تبلیغاتی تلاش شده با درنظرگرفتن مکان‌ها و معابر اصلی شهر که در معرض دید عموم شهروندان قرار دارد به فضای تبلیغاتی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، به  فضای بصری شهر نیز آسیب وارد نشود.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان ابراز کرد: در انتخاب فضاهای تبلیغاتی در نظر گرفته شده برای نامزدهای مجلس شورای اسلامی تلاش شده علاوه بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و لحاظ‌کردن نقاط اصلی شهر، به فضای بصری نیز آسیبی وارد نشود.

این مقام مسئول ابراز کرد که 17 نقطه ار معابر و میادین اصلی شهر به جهت نصب سازهای موقتی تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و بنرهای سفید رنگ همراه با کد نامزدها لحاظ خواهد شد.

بنا به گفته مداح باتوجه‌به تعداد کم پرتابل و استند به‌صورت قرعه‌کشی در اختیار نامزدها قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول در نهایت عنوان کرد: می‌بایست کاندیداها فقط در مکان‌های در نظر گرفته شده تبلیغات خود را انجام دهند و از انجام تبلیغات در سایر نقاط جدا پرهیز کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از