حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
امام‌جمعه شهرستان گرمسار:

جبهه مقاومت خود را مدیون سردار دل‌ها می‌داند

جبهه مقاومت خود را مدیون سردار دل‌ها می‌داند

امام‌جمعه شهرستان گرمسار گفت: امروز رزمندگان ارشد جبهه مقاومت در یمن، فلسطین، لبنان، سوریه و عراق همواره از جایگاه خاص و ویژه حاج‌قاسم یاد کرده و خود را مدیون حاج‌قاسم می‌دانند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: در دنیای امروز تشخیص حق از باطل مشخص است و حکومت‌هایی که به دنبال کشتار هستند و حکومت‌هایی که می‌خواهند جلوی کشتار را بگیرند مشخص است جبهه باطل گروه‌های تروریستی را فعال کردند و کشتار زنان و کودکان را افزایش دادند و در حال گسترش ظلم هستند.

امام‌جمعه شهرستان گرمسار تصریح کرد: در مقابل ظالمین جبهه حق وجود دارد که ایستادن و کارکردن در جبهه حق کار هر فردی نیست که جان خود را برای مظلومین دیگر فدا کند؛ اما سردار سلمانی و رزمندگان مدافع حرم پا به این میدان گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: فلسطین در سرزمین خود مورد ظلم قرار گرفته  و گروهی متشکل از سراسر دنیا با ظلم‌ستیزی خانه آنان را تصاحب کرده و دولت تشکیل داده‌اند، به‌نحوی‌که حتی رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت‌های خود از این رژیم به تشکیل دولت پوشالی در ۷۰ سال اشاره کرده  که اگر در زمان کنونی هم اسرائیل از بین برود دوباره حکومت آن را تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آرامی در ادامه افزود: رژیم اشغالگر علاوه بر اینکه سرزمین فلسطین را غصب کرده، در این ۷۰ سال به کشتار مردم مظلوم پرداخته که ملت فلسطین باید از حق خود دفاع کنند.

امام‌جمعه شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به‌عنوان نماینده و سفیر ایران در خط مقدم جبهه مقاومت باروحیه جهادی، شجاعت، اخلاق و تفکر، اندیشه و عقلانیت خاص این جبهه را پوشش داد.

وی در ادامه اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی بر دشمن، میدان نبرد و شرایط جبهه مقاومت شناخت کامل داشت وارد میدان شد و با حمایت‌های همه‌جانبه وی محور مقاومت تقویت شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آرامی تصریح کرد: امروز رزمندگان ارشد جبهه مقاومت در یمن، فلسطین، لبنان، سوریه و عراق همواره از جایگاه خاص و ویژه حاج‌قاسم یاد می‌کنند و خود را مدیون حاج‌قاسم می‌دانند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از