حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان سمنان:

جشنواره جشن‌های رضوی در استان سمنان برگزار می‌شود

جشنواره جشن‌های رضوی در استان سمنان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان سمنان گفت: جشنواره جشن‌های رضوی با هدف گسترش جشن‌های دهه کرامت و ايجاد حال و هوای امام رضايی در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمدامین حقیقت با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت فاطمه معصومه (س)، بیان کرد: جشنواره جشن‌های رضوی باهدف گسترش جشن‌های دهه کرامت و ایجاد حال و هوای امام رضایی در استان سمنان برگزار می‌شود. 

وی افزود: تشویق و ترغیب فعالان فرهنگی در محلات نسبت به مشارکت پر شور در جشن‌های دهه کرامت و تقدیر و تشکر از فعالیت‌های خودجوش و آتش‌به‌اختیار مردمی از دیگر اهداف این جشنواره است.

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان سمنان با بیان اینکه این جشنواره در محورهای مختلف در مساجد و محلات برگزار خواهد شد، گفت: محله آرایی، برگزاری مجالس جشن ‌و سرور، تشکیل گروه‌های سرود و اجرای میدانی و پاتوقی، برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی و فعالیت‌های خودجوش و ابتکاری از محورهای جشنواره جشن‌های رضوی در استان سمنان است. 

حقیقت با بیان اینکه این جشنواره از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت هم‌زمان با دهه کرامت برگزار می‌شود، افزود: تشکل‌ها و نهادهای مردمی می‌توانند تصاویر و فیلم فعالیت‌ها را به شماره ۰۹۹۹۹۰۲۵۳۱۶ و یا آدرس @masjed_sem در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان یادآور شد: به فعالیت‌های برتر در حوزه برنامه‌های دهه کرامت هدایای نفیسی به‌رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان سمنان در پایان گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان، سازمان بسیج مساجد و محلات استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان سمنان برگزار می‌شود. 

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از