حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان مطرح کرد:

جلب رضایت آمریکا به نفع خانواده پهلوی

جلب رضایت آمریکا به نفع خانواده پهلوی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان گفت: کشور ذلیل آمریکا و هم‌پیمانانش در هیچ طرح و فتنه‌ای به‌جز شکست و خوار شدن به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

کبری اعرابی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان در گفتگو پایگاه خبری تحلیلی مرآت، ضمن اشاره به دخالت‌ها و جنایات همیشگی و دائمی آمریکا در مناطق مختلف جهان به‌ویژه نسبت به جامعه اسلامی گفت: حکومت پهلوی به‌خاطر عدم استقلال در تصمیم‌گیری و ضعف‌های بزرگ در مملکت‌داری معمولاً بجای دفاع از حقوق مردم ایران به فکر جلب رضایت آمریکا در زمینه‌های مختلف نسبت به منافع  شخصی و خانوادگی خود بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین خیانت‌های حکومت پهلوی نسبت به مردم ایران پس از زمینه‌ساز تبعید امام خمینی (س) به خارج از کشور تصویب لایحه کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی بود.

اعرابی در ادامه افزود: در این شرایط احیاء نظام کاپیتولاسیون باهدف اعطای مصونیت سیاسی و کنسولی به اتباع امریکایی در ایران در دستور کار دولت قرار گرفت و به تصویب رسید.


وی اذعان داشت: حضرت امام (ره) مانند همیشه در دفاع از حقوق، اصالت، دین‌داری و حرمت مردم ایران در مقابل آمریکا با سخنرانی در حضور جمع کثیری از روحانیون و مردم قم مخالفت خود را اعلام کرد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان در ادامه افزود: آمریکا در کشور خودمان می‌خواست با نصب قوانین ضمن اهانت به مردم ایران و ارجحیت دادن شهروندان متخاصم آمریکایی تمام اصالت، صلابت و اقتدار زن و مرد ایرانی را زیر سؤال ببرد در همان برهه زمانی حضرت امام (ره) با هوشیاری کامل و افزایش‌ بصیرت مردم، راست‌قامت و استوار در مقابل ظلم ایستادگی کرد.
 

اعرابی در ادامه خاطرنشان کرد: استقامت و ایستادگی ملت ایران به برکت حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه و بابصیرت کشورمان حضرت امام خامنه‌ای همیشگی و دائمی خواهد بود و کشور ذلیل آمریکا و هم‌پیمانانش در هیچ طرح و فتنه‌ای به‌جز شکست و خوار شدن به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از