حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان:

جنایات صهیونیست‌ها موجب اتحاد مسلمانان جهان خواهد شد

جنایات صهیونیست‌ها موجب اتحاد مسلمانان جهان خواهد شد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان گفت: آمریکا از اتحاد کشورها و ملت‌های مسلمان در جهان واهمه دارد، اما نمی‌داند که با حمایت از جنایات صهیونیست‌ها موجب اتحاد بین جوامع مسلمان خواهد شد.

کبری اعرابی در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن ابراز خرسندی از حضور شکوهمند ملت روزه‌دار ایران در روز جهانی قدس  گفت: به فرموده مقام معظم رهبری  در رأس مسائل دنیای اسلام مسئله فلسطین است و اتفاقات غزه از حوادث آینده‌ساز است و می‌بایست جنایات رژیم غاصب و حامیانش سرکوب شود و زمینه ظلم‌ستیزی خشکانده شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا از جنایات رژیم اشغالگر تصریح کرد: آمریکا از اتحاد کشورها و ملت‌های مسلمان در جهان واهمه دارد اما نمی‌داند که با حمایت اقدامات و جنایات رژیم متخاصم و کودک کش صهیونیسم  اتحاد بین جوامع برای خشک‌کردن ظلم در جهان بیشتر خواهد شد.

وی ضمن اشاره به مظلومیت مردم فلسطین خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر در مقابل صبر و استقامت مردم فلسطین و غزه از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده و نخواهد کرد؛ اما باید بداند پایان راه نابودی ظلم و استکبار جهانی خواهد بود.

اعرابی اظهار کرد: رژیم غاصب با حمایت‌های مستمر و متعدد مستکبران جهان طی این چند ماه نتوانست ملت فلسطین را وادار به عقب‌نشینی و تسلیم کند که همین مقاومت ملت فلسطین نشان‌دهنده اقتدار جامعه اسلامی و مسلمین در جهان خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان ابراز کرد: جامعه بین‌الملل و مدافع حقوق بشر به‌جز تأیید افزایش ظلم و جنایت در جهان و پایمال‌کردن حق مظلوم توانایی دیگری ندارد؛ اما جامعه اسلامی و جامعه جهانی با اتحاد و همدلی می‌توانند نابودی رژیم غاصب و کشورهای استکباری را فراهم سازند.

اعرابی تصریح کرد: همه ملت ایران مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب هستند و در هر زمان و به هر نحوی که معظم له دستور دهند ملت مظلوم فلسطین را با نابودی رژیم متخاصم و کودک کش حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: در روز جهانی قدس ملت ایران با حضوری شکوهمند حمایت همیشگی خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان دادند و آرزو داریم در کمترین زمان ممکن پیروزی حق بر باطل را شاهد بوده و نابودی رژیم غاصب را در کنار مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان جشن بگیریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از