حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر روابط‌عمومی بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد:

انتشار ۸۵۰ خبر امیدآفرینی در امتداد خدمت‌رسانی

انتشار ۸۵۰ خبر امیدآفرینی در امتداد خدمت‌رسانی

مدیر روابط‌عمومی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از انتشار بیش از ۸۵۰ خبر در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی با رویکرد امیدآفرینی در صفحات و کانال‌های فضای مجازی خبر داد.

سبحان آذرپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با تشریح عملکرد هشت ماهه واحد روابط‌عمومی این سازمان گفت: در مدت هشت‌ماهه سال جاری بیش از ۸۵۰ خبر در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و با رویکرد امید آفرینی در صفحات و کانال‌های فضای مجازی منتشر شده است.

مدیر روابط‌عمومی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با تقدیر از همکاری همه‌جانبه خبرگزاری‌ها با بسیج سازندگی استان افزود: در همین مدت ۹۰ گزارش و خبر تفضیلی از اقدامات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در خبرگزاری‌های مختلف استان و کشور منتشر شده است.

آذرپور با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص روابط‌عمومی سازمان بسیج سازندگی معرفی الگوهای اقتصاد مقاومتی است اظهار داشت: در مدت هشت‌ماهه سال جاری ۱۸ مستند روایتی از نمونه‌های اقتصاد مقاومتی و جهادی استان تهیه و پخش شده است.

مدیر روابط‌عمومی سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به همکاری همیشگی صداوسیمای مرکز استان با این سازمان و تلاش در جهت امید آفرینی افزود: در سال جاری ۵۳ برنامه زنده و تولیدی در بخش‌های سیما، صدا و خبر تولید و پخش شده است.

وی اصلی‌ترین هدف واحد روابط‌عمومی سازمان بسیج سازندگی را جهاد تبیین و امیدآفرینی دانست و افزود: بدون تردید با تبیین درست خدمات انجام‌گرفته و اقدامات ارزشمند برای مردم و رفع خلأهای ارتباطی میان مردم و مسئولان توسط روابط‌عمومی‌ها، مردم نسبت به خدمتگزاری و عملکرد دستگاه‌ها احساس مطلوب‌تری داشته و باعث افزایش اعتماد عمومی در جامعه خواهد شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از