حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/10 شمسی | 2024/06/30 میلادی
امام جمعه شهرستان سرخه:

حاج قاسم محور وحدت است

حاج قاسم محور وحدت است

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: حاج‌قاسم سلیمانی با تشویق فرق و مذاهب و گروه‌های مختلف مردمی در سوریه حول محور وحدت سبب پیروزی جبهه مقاومت شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به وحدت به‌عنوان شاخصه اصلی پیروزی جبهه اسلام گفت: وحدت موضع نجات‌بخش مستضعفین عالم است؛ اما از سوی دیگر راهبرد اصلی دشمن برای تسلط بر مسلمانان نیز تمرکز بر نقاط افتراقی مانند مذهب و یا اختلافات جغرافیایی برای نابودی اتحاد جبهه اسلام است.

امام‌جمعه شهرستان سرخه ابراز کرد: امامین انقلاب و شاگرد ممتاز آنها حاج‌قاسم سلیمانی با تشویق فرق و مذاهب و گروه‌های مختلف مردمی در سوریه حول محور وحدت سبب پیروزی جبهه مقاومت شد.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف، سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در سوریه گفتمان مقاومت را مدنظر قرارداد و با راهکار گفتگو به تبیین مسئله اصلی جبهه اسلام  برای مردم پرداخت و سبب نابودی داعش جنایت‌کار و دروغین شد.

وی همچنین تصریح کرد: امروز در جریان جبهه مقاومت در فلسطین و یمن و لبنان نیز شاهد همان استراتژی و مکتب حاج‌قاسم هستیم که فرزندان مقاومت در فلسطین و یمن آن را ادامه می‌دهند.

امام جمعه شهرستان سرخه با اشاره به جنایات تروریست رخ‌داده در کرمان نیز تأکید کرد که این جنایات نمونه‌ای از تلاش دشمن برای جداکردن مردم از حاج‌قاسم و شهدای راه مقاومت بود که با استفاده از ابزارهایی مانند منافقین و یا برخی فریب‌خوردگان در داخل کشور انجام شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف با اشاره به اینکه سردار سلیمانی بنیان‌گذار بسیاری از گروه‌ها و مجموعه‌های جبهه مقاومت از جمله حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و قویت الوطنی سوریه بوده است، افزود: سردار قاسم سلیمانی یک چهره بین‌المللی بود که از خبر شهادت وی تنها کشور ما داغدار نشد؛ بلکه همه امت اسلام امروز متأثر است و از این جنایت آمریکایی‌ها اعلام انزجار و برائت و بیزاری می‌کنند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از