حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/06 شمسی | 2024/06/26 میلادی
امام جمعه دامغان مطرح کرد:

حضور معنادار مردم در تشییع شهدای خدمت

حضور معنادار مردم در تشییع شهدای خدمت

امام جمعه دامغان گفت: بدرقه و تشییع باشکوه شهدای خدمت در تهران؛ قم؛ تبریز؛ خراسان جنوبی و مشهد حضوری معنادار بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) گفت: حضور مثال‌زدنی مردم انقلابی ایران در مراسم باشکوه تشییع‌ شهدای خدمت؛ رابطه قلبی مردم با خدمتگزاران خود را به نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد: قدرت اصلی نظام مردم هستند هر چند وجود تجهیزات نظامی هم یک قدرت به‌حساب می‌آید؛ حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم در مراسم بدرقه و تشییع شهدای خدمت نشان دیگر از اقتدار و قدرت بالای مردم را رقم زد. 

امام جمعه دامغان خاطرنشان کرد: با اینکه ملت ایران خدمتگزاران خود را از دست دادند؛ اما با توجه پیام مقام معظم رهبری با شهادت شهدای خدمت هیچ خللی در اداره کشور رخ نخواهد داد و کشور در یک ثبات کامل به‌پیش خواهد رفت.

 رستمیان با بیان اینکه شاید افرادی به عملکرد دولت شهید رئیسی نقد داشتند؛ ولی همه این افراد در تشییع  ایشان و دیگر همراهان او حضوری باشکوه داشتند، افزود: این حضور نشان محبت و علاقه همگان به شهدای خدمت به‌ویژه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی داشت که به گوش جهانیان رسانده شد.

 وی ضمن تجلیل از شخصیت ممتاز شهید حسین امیرعبدالهیان گفت: شهید امیرعبداللهیان شخصیت بین‌المللی و دیپلمات انقلابی بود که در طی سه سال سکان‌داری سیاست خارجی خدمات شایانی ارائه داد که این خدمات بر هیچ‌کس پوشیده نیست. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از