حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
در ندامتگاه مرکزی سمنان صورت گرفت؛

حضور کاروان مؤسسه خیریه «مهد کرامت»

حضور کاروان مؤسسه خیریه «مهد کرامت»

کاروان فرهنگی و درمانی مؤسسه خیریه مهد کرامت سمنان با حضور تیم‌های پزشکی و جهادگران فرهنگی خود در ندامتگاه مرکزی سمنان نسبت به انجام اقدامات جهادی مبادرت ورزید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، امیر اصغری علایی در جمع خبرنگاران، باتوجه‌به نیاز به انجام اقدامات درمانی و فرهنگی ویژه زندانیان گفت: مؤسسه خیریه مهد کرامت با حضور و فعالیت در دو بخش مختلف در زندان مرکزی برای زندانیان و خانواده آنان دست به اقدامی جهادی زد.

 

علایی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه فرهنگی ویژه خانواده زندانیان صورت‌گرفته است، تصریح کرد: تیم فرهنگی این مؤسسه با حضور در جمع خانواده زندانیان با برگزاری مسابقه و دوره‌های آموزشی و اهدا جوایز به این خانواده‌ها کار خود را پایان داد.

 

رئیس زندان مرکزی سمنان با بیان اینکه خدمات این گروه در حوزه درمانی نیز در زندان مرکزی انجام‌گرفته، خاطرنشان کرد: این خدمات شامل خدمات چشم‌پزشکی، دندان‌پزشکی، زنان، مامایی و مشاوره فردی با زندانیان بوده است.

 

وی از اهداء بیش از ۱۰۰ جلد کتاب از سوی مؤسسه مهد کرامت خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا این دست اقدامات را در زندان گسترش داده و از ظرفیت گروه‌های جهادی و مؤسسات خیریه در راستای کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان استفاده کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از