حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
امام جمعه سمنان:

حضور گسترده در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

حضور گسترده در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

امام جمعه سمنان گفت: امروز برای حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی می‌بایست همگان با مشارکت در انتخابات به اقتدار کشورمان کمک کنیم و نگذاریم با کاهش مشارکت زمینه نفوذ دشمنان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با اشاره به اعیاد بزرگ شعبانیه و عید مبعث گفت: همان‌طور که معظم له فرمودند مبعث یادآور بزرگ‌ترین حادثه تاریخ است و اهمیت آن تنها به 14 قرن گذشته برنمی گردد، بلکه بعثت نسخه کامل و نهایی برای انسانها در تمامی ادوار تاریخ است.

امام‌جمعه سمنان در ادامه افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر حضرت امام خمینی با تاسی از دعوت پیامبر مردم ایران را به سمت زندگی الهی هدایت نمی‌کردند و اجابت‌کننده‌ای در ایران وجود نداشت به دره‌ای سقوط می‌کردیم که مشخص نبود چه آینده‌ای در انتظارمان است.

وی با اشاره به موفقیت‌های حاصل شده طی هفته گذشته همراه با ایام‌الله دهه فجر ابراز کرد: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره به مدار زمین‌کار ساده‌ای نبوده و می‌بایست این مسئله در رسانه‌های کشور بسیار پررنگ‌تر مطرح شود تا حاصل زحمات دانشمندان و متخصصان ایرانی نمود جهانی پیدا کند.

خطیب جمعه سمنان به موفقیت دیگر کشومان در شناسایی جاسوسان اسرائیلی در سراسر دنیا اشاره کرد و افزود: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام‌زمان جاسوسان موساد از 28 کشور دنیا شناسایی شده و دستگیر شدند که این حرکت بزرگ و ضربه اساسی به موساد جای تقدیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت‌گرفته برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید در راه پیروزی به‌دست‌آمده و امروز برای حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی می‌بایست همگان با مشارکت در انتخابات به اقتدار کشورمان کمک کنیم و نگذاریم با کاهش مشارکت زمینه نفوذ دشمنان فراهم شود.

وی در نهایت از مردم درخواست کرد برای نشان‌دادن اقتدار و عزت کشور در راهپیمایی 22 بهمن همچون سال‌های گذشته با مشارکت حداکثری مشت محکمی بردهان یاوه کویان بزنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از