حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
رئیس هیئت کاراته استان سمنان مطرح کرد:

خانه تخصصی کاراته همچنان دغدغه کاراته‌کاران سمنانی

خانه تخصصی کاراته همچنان دغدغه کاراته‌کاران سمنانی

رئیس هیئت کاراته استان سمنان گفت: احداث خانه تخصصی كاراته باهدف افزايش آمادگی ورزشكاران از نيازهای اصلی ورزشكاران اين رشته ورزشی در اين استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ بیست و یکمین دوره مسابقات آسیایی رده سنی جوانان و نوجوانان در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار شد و نرگس افضلی، رئیس هیئت کاراته استان سمنان، توانست در این مسابقات به بالاترین درجه داوری آسیا دست یابد.

 

افضلی در سال ۲۰۰۸ اولین درجه آسیایی را کسب کرده و موفق شده بود در مسابقات آسیایی قزاقستان درجات آسیایی خود را تکمیل کند.

 

وی تاکنون در چندین دوره از مسابقات آسیایی و جهانی قضاوت کرده و سال گذشته اولین درجه جهانی خود را در مسابقات جهانی کاراته در کشور امارات اخذ کرد.

 

رئیس هیئت کاراته استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت از وجود استعدادها و ظرفیت‌های فراوان در رشته کاراته در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: استان سمنان دارای جوانان مستعد برای حضور در رشته ورزشی كاراته است كه بايد برنامه‌ریزی‌های منسجم و تجهيز امكانات برای نقش‌آفرینی این افراد در عرصه ملی و بین‌المللی فراهم شود.

 

افضلی در ادامه افزود: خوشبختانه خانواده کاراته استان سمنان توانسته متحد و منسجم و با برنامه‌ریزی دقیق در رنکینگ‌های مختلف بازیکنان توانمند را برای حضور در مسابقات تربیت کند و البته مهم‌تر از آن تلاش برای رشد و پرورش  کل تیم کاراته استان سمنان یعنی مربی و ورزشکار و داور انجام‌گرفته است.

 

افضلی موفقيت هر رشته ورزشی را مستلزم داشتن زير ساخت و امكانات ورزشی مطلوب دانست، خاطرنشان كرد: راه‌اندازی خانه تخصصی كاراته در استان سمنان علی‌رغم اینکه پیگیری‌های متعدد اما همچنان نیاز مبرمی است که تاکنون از سوی مسئولین هیچ اقدامی در این‌ خصوص انجام نگرفته است.

 

وی همچنین ابراز داشت: به‌ عنوان رئیس هیئت کاراته استان سمنان نسبت به توانمند شدن اعضای تیم و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای آنها دغدغه‌مند هستم و انتظار می‌رود مطالبه راه‌اندازی خانه کاراته به جهت هدایت و حمایت از این استعدادها با تلاش مسئولین به‌زودی محقق  شود.

 

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از