حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان سمنان؛

خانواده شهدا را اسوه و الگوی خود بدانید

خانواده شهدا را اسوه و الگوی خود بدانید

شهید «یدالله جدیدی» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «با دل قوی خود را برای تحمل رنج‌ها، مصیبت‌ها و ناکامی‌ها آماده سازید و خود را در کنار دیگر خانواده‌های شهدا قرار دهید و آن‌ها را اسوه و الگوی خود بدانید!»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ «شهید یدالله جدیدی» پنجم شهریور ۱۳۴۴ در شهرستان سمنان به دنیا آمد. پدرش اسماعیل و مادرش معصومه نام داشت. دانشجو دوره کارشناسی در رشته زیست‌شناسی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم آبان ۱۳۶۲ در پنجوین عراق به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در همان منطقه بر جا ماند و پس از تفحص در گلزار شهدای امامزاده یحیی زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید:

خانواده شهدا را اسوه و الگوی خود بدانید

پدر و مادرم! مصیبت‌ها و سختی‌ها زودگذر و تمام شدنی است، ولی به پاداش این جانفشانی‌ها و فداکاری‌ها که همان نعمت‌های ابدی و بی‌پایان خداوند است، خواهید رسید و بر سریر کرامات و بزرگواری تکیه خواهید زد. با دل قوی خود را برای تحمل رنج‌ها، مصیبت‌ها و ناکامی‌ها آماده سازید! آخرین وصیتم به شما این است که اگر فرزندتان را در راه خدا از دست داده‌اید، هیچ ناراحت نباشید و خود را در کنار دیگر خانواده‌های شهدا قرار دهید و آن‌ها را اسوه و الگوی خود بدانید! مواظب باشید که در عبادتتان خالصانه با خدا راز و نیاز کنید و ارتباط خود را با خدا زیاد کنید! با تربیت محمدرضا، برادرم، او را شاگردی لایق در مکتب امام زمان (عج) بار آورید!

 

باشد تا پیام شهیدان را بی‌جواب نگذاشته باشیم

وصیتم به تو برادر دلسوزم این است که سعی کنی با کارهایت آن‌طوری که برازنده یک پاسدار است، دین خود را به اسلام ادا کرده باشی. در ضمن دو کتاب از مسجد امانت گرفته‌ام، امیدوارم آن‌ها را برگردانید!

 

وصیتم به شما امت دلاور این است که همواره در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر باشید و با شرکت در مسجد، نماز‌های جماعت، جمعه و همچنین فعالیت در نهاد‌های انقلابی نظیر بسیج و حزب جمهوری اسلامی حضور خود را به اثبات برسانید، باشد تا پیام شهیدان را بی‌جواب نگذاشته باشیم.

 

منبع: شبکه اطلاع‌رسانی نوید شاهد 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از