حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
معاون استاندار سمنان:

خسارات تندباد استان سمنان در دست بررسی است

خسارات تندباد استان سمنان در دست بررسی است

معاون استاندار سمنان از بررسی خسارات تندباد شدید روز گذشته به‌خصوص در غرب استان خبر داد و گفت: این تندباد به برخی زیرساخت‌ها خسارت زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمد حمیدی با بیان اینکه تندباد شدید روز گذشته در استان سمنان خساراتی به همراه داشته است، گفت: خسارت دیدن درختان، تیرهای برق و برخی زیرساخت‌ها از جمله تأثیرات این تندباد بودند.

وی با بیان اینکه تندباد بیشتر در دامغان، گرمسار و آرادان خساراتی را برجای گذاشته است، بیان کرد: اکیپ‌ها در حال بررسی خسارات وارده هستند.

معاون عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد:  روز گذشته بر اثر بروز تندبادهای شدید تیرهای برق در برخی نقاط استان دچار خسارت شده و برق مردم قطع شده بود که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته بلافاصله رفع اشکال شد.

حمیدی با بیان اینکه ترمیم شبکه برق با اکیپ‌هایی بلافاصله در دستور کار قرار گرفت، تأکید کرد: علی‌رغم وقوع وزش شدید باد و طوفان در استان سمنان خوشبختانه جریان برق در تمام استان وصل است و مشکل خاصی نداریم.

وی با بیان اینکه طوفان و تندباد دو روز گذشته در استان بسیار شدت داشته است، افزود: بر اساس اعلام هواشناسی در برخی زمان‌ها حتی سرعت تندباد در این استان به ۱۲۰ الی ۱۳۰ کیلومتر هم می‌رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی تندبادها همچنان در استان ادامه خواهند داشت در نتیجه اکیپ‌های برق و مدیریت بحران در آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز مشکل وارد عمل شوند.

حمیدی بیان کرد: روز گذشته در کالپوش هم شاهد بارش شدید تگرگ بودیم که خسارات احتمالی این رویداد هم در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از