حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/13 شمسی | 2024/10/04 میلادی
خون سید مقاومت زمینه‌ساز سقوط رژیم صهیونیستی
جانشین فرمانده سپاه ناحیه میامی مطرح کرد:

خون سید مقاومت زمینه‌ساز سقوط رژیم صهیونیستی

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی گفت: خون پاک سید حسن نصرالله موجب نابودی رژیم سفاک، جعلی و جنایتکار صهیونیستی خواهد شد.

محمد ابوترابی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله و یاران شهیدش ادامه‌دهندگان راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا بودند، گفت: این شهیدان والامقام در راه آرمان بلندشان که همانا حفاظت از دین خدا و عزت اسلام بود بر عهدی که با خدا بستند استوار ماندند و با گذشتن از جانشان جاودانه شدند. 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی در ادامه افزود: همان‌طور که خون امام خمینی (ره) ضامن بقای اسلام شد، خون سید حسن نصرالله و یارانش هم با ایجاد وحدت و استحکام بیش از پیش امت اسلام، زمینه‌ساز سقوط قطعی رژیم خبیث جنایت‌کار صهیونیستی شده و به حول و قوه الهی زمین از لوث وجود این غده سرطانی پاک خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به‌یقین رژیم سفاک صهیونیستی با این عمل وحشیانه و جنایتکارانه دیگر روی امنیت و آرامش را در هیچ کجای جهان نخواهد دید، تأکید کرد: این رژیم نامشروع ثابت کرد که نابودی خود را پذیرفته و به پایانش نزدیک شده است.

ابوترابی با بیان اینکه امروز پیشرفت در سایه امنیت معنی پیدا می‌کند، بیان کرد: امروز در جایگاهی قرار داریم که آمریکای جنایتکار که جز زبان زور نمی‌فهمد به قدرتمندی ایران اسلامی اذعان می‌کند و جرأت حمایت مستقیم از رژیم جعلی صهیونیستی را ندارد و به حول و قوه الهی در آینده‌ای نزدیک این لکه ننگ به یاری امام زمان (عج)  و رهبری امام خامنه‌ای، به‌دست سربازانش از روی زمین محو خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر انتقام خون شهید سید حسن نصرالله توضیح داد: به‌زودی انتقام خون این شهید گرفته خواهد شد و این انتقام سبب  نابودی جبهه ظلم و استکبار علی‌الخصوص رژیم جنایتکار صهیونیستی می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: راه مقاومت، با استوارتر و صلابت‌تر و قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و حزب‌الله و جبهه مقاومت پیروز میدان نبرد خواهند شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از