حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
درایت رهبر معظم انقلاب ستودنی است
نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

درایت رهبر معظم انقلاب ستودنی است

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهامت، شجاعت و درایت رهبر معظم انقلاب، پیام اقتدار را به دنیا مخابره کرد.

ابوالفضل حسن‌بیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی (ره) گفت: علی‌رغم تهدیدات رژیم صهیونیستی نماز جمعه این هفته با حضور ولی‌امر مسلمین و تمام مسئولان نظام و مردم برپا شد که همگان در کنار یکدیگر و در یک صف واحد به رهبری اقتدا کردند. 

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با روشنگری‌هایی که دارند در همه حال ملت‌های جهان را آگاه و بیدار می‌کنند تا از مظلوم حمایت و دفاع کنند، اظهار کرد: امپراتوری رسانه‌های غربی همواره با عملیات روانی در تلاش تشویش اذهان عمومی هستند که با تدبیر همه‌جانبه مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه همگان می‌دانند که اسرائیل به تنهایی در مقابل ایران و حزب‌الله نیست بلکه آمريکا و انگلیس از حامیان اصلی این رژیم هستند، افزود: اگر رژیم جنایتکار صهیونیستی حامی نداشت، ظرف مدت سه‌ماه از حماس شکست می‌خورد و حکومتش برچیده می‌شد.

حسن‌بیگی در ادامه افزود: آمريکا از ابتدای جنایات رژیم صهیونیستی علناً حضور داشته اما انگلیس و اروپا به‌صورت پنهانی از این رژیم غاصب و جنایت‌کار حمایت می‌کردند. 

 این نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه حضور رهبری و ایراد خطبه  باعث ایجاد نقطه امیدی برای همه مستضعفان و رزمندگان مقاومت شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیاناتی ارائه کردند که هر کدام یک حرکت عظیم و پیروزی بزرگ برای مسلمان‌هاست و همچنین باعث سرشکستگی آمریکا و غربی‌ها شد.

وی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران بیان کرد: این رژیم سفاک کوچک‌تر از آن است که بخواهد به ایران چپ نگاه کند و کاری انجام دهد که ضربه‌ای به ملت ایران وارد شود.

حسن‌بیگی با بیان اینکه حضور رهبری در نماز جمعه نشان از شجاعت و شهامت ایشان است، گفت: این درایت رهبر انقلاب نشان داد که دنیای کفر نابود شدنی و دنیای مستضعف و آزادی‌خواهان نیز به سربلندی و پیروزی ختم می‌شود.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به موشک‌باران ایران به سرزمین اشغالی بیان کرد: موشک‌ها خسارت‌هایی را برای آن‌ها به بار آورد که گنبدآهنی تبدیل به آبکش آهنی شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات وعده صادق ۲ میزان پرتاب موشک ناچیز بود، بیان کرد: اگر رژیم جنایتکار صهیونیستی دست از پا خطا کند قدرت ایران را مشاهده خواهد کرد، در نتیجه سران آمريکا و انگلیس بدانند که ایران از قدرت بزرگی برخوردار است پس دست از حمایت‌هایشان از این رژیم سفاک بردارند.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: دشمنان اگر بخواهند پای خود را فراتر بگذارند با پاسخی کوبنده مواجه می‌شوند و برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از