حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان:

دست دخالت عوامل نفوذی در کشور قطع شود

دست دخالت عوامل نفوذی در کشور قطع شود

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گفت: باتوجه‌به مشکلات اقتصادی موجود در کشور انتخاب نمایندگان کارآزموده می‌تواند این مشکلات را مهار کرده و دست دخالت عوامل نفوذی در کشور را قطع کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یزدان جمشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ گفت: ملت ایران در طی سالیان پرفراز و نشیبی که گذرانده امتحانات بسیار مهم و حساسی را پشت سر گذاشته است و چهار روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی قصه مهاباد پیش آمد و بعد از آن جنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی و حمله‌های همه‌جانبه دشمنان به‌نظام جمهوری اسلامی ایران پی‌درپی اتفاق افتاد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان تصریح کرد: در تمام شرایط سخت کشور مردم ایران نشان داده‌اند که در همه موقعیت‌های حساس کنار انقلاب و نظامشان ایستاده‌اند و راه مداخله را برای کشورهای بیگانه و استعمارگر بسته‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: کشور ایران همیشه شرایط خاص و بحرانی را تجربه کرده است و در زمان حال نیز یکی از این شرایط بسیار مهم که مردم در پیشرو دارند حضور در یک امتحان سیاسی عبادی مجدد یعنی انتخابات روز جمعه است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان ابراز داشت: این انتخابات از چند حیث دارای اهمیت است و باتوجه‌به صف‌آرایی دشمنان بر علیه مکتب اسلام است به تعبیر پیامبر گرامی اسلام (ص) زمانی که امیرالمؤمنین علی (ع) در مقابل مخالفان قرار گرفتند فرمودند؛ تمام اسلام در برابر تمام کفر قرار دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در سخنان آخرشان فرموده‌اند امروزه صف‌آرایی به همان شکل است؛ یعنی همهٔ اسلام در مقابل همهٔ کفر قرار دارد و در حال حاضر همه جهان نمونه بارز آن را در غزه نظاره‌گر هستند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان ابراز داشت: انتخابات این دورهٔ مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارای اهمیت بسیار زیادی است و به‌واسطه صف‌آرایی دشمنان ملت ایران در پای صندوق‌های رأی حضوری چشمگیر خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: کشور ایران در حال تقویت جبهه حق است و مکتب اسلام را به‌واسطه حضور در پای صندوق‌های رأی تقویت خواهیم کرد انتخابات علاوه بر یک تکلیف یک حق هم محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی در ادامه اظهار کرد: مردم ایران حق دارند به‌واسطه رأی خودشان مسئولی انتخاب کنند که در رأس قوه قضائیه و مقننه قرار می‌گیرد و قانون‌گذاری کشور چندین سال در دست نماینده منتخب مردم است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان افزود: در طی دوران انقلاب اسلامی قوانینی وضع شده است که امروزه گرفتاری‌هایی را برای جامعه به وجود آورده است از جمله این قوانین و مشکل‌ساز شدن آن مسئله واپایش جمعیت بود.

وی در ادامه افزود: در دوره‌های قبل یک قانون اشتباه ۲۰ تا ۲۵ساله تصویب شده توسط نمایندگان قبلی موجب ایجاد مشکلات متعدد و به‌وجودآمدن بحران‌هایی در کشور شد؛ بنابراین تصمیم و رأی مردم بسیار بااهمیت و در رفع مشکلات کشور سرنوشت‌ساز است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی افزود: باتوجه‌به مشکلات اقتصادی موجود در کشور انتخاب نمایندگان کارآزموده می‌تواند این مشکلات را مهار کرده و دست دخالت عوامل نفوذی در کشور را قطع کند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان تصریح کرد: حال که نظام جمهوری اسلامی ایران تدابیر لازم برای اقتدار کشور را در نظر گرفته است باید با انتخاب درست مسئولینی انتخاب کنیم که توانایی وضع قوانین لازم را دارا باشند.

وی در برنامه‌های دشمنان اظهار کرد: دشمنان با دسیسه‌هایی طراحی کرده و مردم نیز این دسیسه‌ها را تجربه کرده‌اند هر جا که دشمن متوجه شد مردم نسبت به‌نظام اسلامی ناامید و یا حمایت آنان کم‌رنگ شده است یعنی توانسته‌اند آسیب لازم را به کشور وارد کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی ابراز داشت: در فتنه سال ۱۳۹۸ بعد اتفاقاتی که پیش آمد دشمنان احساس کرد رابطه بین مردم و نظام اسلامی کم‌رنگ‌تر شده است و برای ایجاد اغتشاش و ناامنی جسارت پیدا کردند اگر امروز هم دشمن احساس کند مردم پای‌کار انقلاب نیستند قطعاً خود مردم آسیب دشمنان را خواهند دید و هجمه همه‌جانبه دشمنان بر علیه ملت ایران شکل خواهد گرفت.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان اظهار کرد: در مقابل برنامه‌های دشمنان ملت ایران با حضور همیشگی در میدان به دشمنان ثابت می‌کنند که با همه مشکلات پای‌کار انقلاب هستند و محکم‌تر از قبل ایستاده‌اند.

وی در ادامه افزود: در زمان کنونی با همه جنایات اسرائیل و با حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا خانواده مظلوم فلسطینی که همه خانواده خود را در را مبارزه با ظلم و استکبار ازدست‌داده است وبا دست‌خالی ایستادگی می‌کند به‌واسطه برکت پیام جبهه مقاومت ایران اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از