حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
مردم سمنان در حمایت از سپاه:

دست مدافعان بی‌ادعا را می‌بوسیم

دست مدافعان بی‌ادعا را می‌بوسیم

مردم سمنان در حمایت از سپاه می گویند: ما همیشه پشتیبان نیروهای سپاه هستیم و دستان مدافعان بی‌ادعا را می‌بوسیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در طول چهل سال گذشته از انقلاب اسلامی همواره با وجود توطئه‌ها و بحران‌سازی‌های دشمن علیه مواضع جمهوری اسلامی و ملت‌های مظلوم، سپاه به‌عنوان نقطه قوت انقلاب اسلامی همواره حامی اقتدار جمهوری اسلامی بوده و در این راستا مقتدرانه و مجاهدانه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته است.

در جنایاتی که بدخیمان و منافقان در حق زائران مرقد حاج‌قاسم داشتند و در گرو انتقام خون آنها سپاه بازهم مثل گذشته در صحنه حاضر شد و انتقام خون‌های به‌ناحق ریخته شده را با موشک‌های خود از دژخیمان و بدخواهان گرفت و نشان داد که هیچ حرکتی از سمت دشمنان بدون پاسخ نخواهد ماند.

مستکبران فکر تجاوز به ایران را فراموش کنند

مریم محسنی از شهروندان سمنانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به حملات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌ها گفت: سپاه همیشه باعث دلگرمی و افتخار مردم ایران و همچنین شیعیان جهان است و این را ثابت کرده از هیچ قدرت پوشالی در جهان ترسی ندارد.

این شهروند سمنانی در ادامه افزود: جنایت‌کاران و بدخواهان ملت ایران بدانند تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران برقرار است و سپاه نیز مدافع امنیت انقلاب اسلامی است، دشمن تصور تجاوز بی‌پاسخ به ملت ایران را فراموش کند.

دست مدافعان بی‌ادعا را می‌بوسیم

علی‌اکبر دارایی نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به تلاش‌های صادقانه سپاه در تمامی ابعاد گفت: سپاه همیشه ثابت کرده که اگر در هر قسمتی ضعف و یا کاستی وجود داشته باشد در صحنه حاضر شده و پیشقدم است.

این شهروند سمنانی ابراز کرد: مردم ایران در داخل کشور اگر مشکلاتی هم داشته باشند هرگز نمی‌گذارند بیگانگان خارج از مرزها برای آنها تصمیم‌گیری کنند و خاک این کشو را تصاحب کنند.

دارایی در نهایت افزود: ما همیشه پشتیبان نیروهای سپاه هستیم و دستان مدافعان بی‌ادعا را می‌بوسیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از