حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
دومین اجلاسیه شهدای دامغان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

دومین اجلاسیه شهدای دامغان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از برگزاری اجلاسیه شهدای دامغان از ۱۲ مهرماه به‌مدت یک هفته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده شهدا خبر داد.

محسن مدرسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه باید جان‌فشانی شهدا و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم، گفت: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی شجاعانه جنگیدند تا عزت و استقلال را برای میهن اسلامی به‌عنوان میراث ماندگاری به ارمغان بیاورند. 

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در ادامه افزود: ادای دِین امروز ما در برابر جانفشانی شهدا و رشادت رزمندگان غیور، انتقال این رشادت‌ها به نسل نوجوان و جوانی است که در آن دوران حضور نداشته‌اند. 

وی با اشاره به برگزاری رویداد عظیم فرهنگی در دامغان بیان کرد: دومین اجلاسیه شهدای  دامغان از ١٢ الی ١٩ مهرماه برگزار خواهد شد. 

مدرسی همچنین تصریح کرد: بعد از یک سال تلاش و پیگیری افتتاحیه این رخداد عظیم فرهنگی ١٢ مهرماه ساعت ١۶ در گلزار شهدای فردوس رضای دامغان با حضور خانواده شهدا، مسؤلان استانی و شهرستانی و مردم شهیدپرور انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های فرهنگی متنوع اجلاسیه شهدا، بیان کرد: اجرای گروه سرود صاحب‌الزمان دیباج، اجرای گروه دمام‌زنی و روایتگری راوی استانی از جمله برنامه‌های دومین اجلاسیه شهدای شهرستان است.

وی در ادامه افزود: گروه نمایشی درجزین در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان به مدت سه روز با زبان هنر دوران دفاع مقدس، اسارت و حملات داعش و... را به نمایش خواهند گذاشت. 

مدرسی به برگزاری محفل قرآنی «عندلیبان وحی» با حضور قاریان ملی، استانی و شهرستانی در ١۶ مهرماه اشاره کرد و گفت: ۱۷ مهرماه یادواره شهدای گردان ادوات استان به میزبانی شهرستان دامغان در مسجد جامع این شهر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی به اجرای رزمایش بازسازی عملیات نصر 8 در ١٨ مهرماه در شهر امیرآباد اشاره کرد و افزود: اختتامیه اجلاسیه شهدای شهرستان در ١٩ مهرماه در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از