حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
امام‌جمعه آرادان:

رئیس‌جمهوری انتخاب کنید که خستگی‌ناپذیر باشد

رئیس‌جمهوری انتخاب کنید که خستگی‌ناپذیر باشد

امام‌جمعه آرادان گفت: رئیس جمهوری انتخاب کنید که راه آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد و پرکار و خستگی‌ناپذیر باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان آرادان ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، گفت: مردم باید حماسه تشییع باشکوه رئیس جمهور را با حماسه انتخابات ملت بزرگ ایران تکمیل کنند. 

 

امام‌جمعه آرادان در ادامه افزود: رئیس جمهوری انتخاب کنید که راه آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد و پرکار و خستگی‌ناپذیر باشد.

 

شریفی‌نیا به ثبت‌نام‌های کاندیدها اشاره کرد و گفت: باید مواظب باشیم و نگوییم که یک رأی در این شهرستان آرادان چقدر اثر دارد چراکه یک رأی شما در آینده کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

وی با اشاره به نکته‌ای بسیار مهم از سخنان حضرت آقا در مرقد مطهر امام خمینی(ره) در خصوص انتخاب فرد اصلح گفت: کاندیدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و در مناظره‌ها و مباحث و میزگردها ز بی‌اخلاقی و لجن پراکنی پرهیز کنند. 

 

امام جمعه آرادان تاکید کرد: نگذاریم گرفتاری‌ها تکرار شود ما یک دوران سختی را پشت سر گذاشتیم.

 

وی با اشاره به اقدامات شهید رئیسی، اظهار کرد: این رئیس جمهور در کمتر از ۳ سال حدود ۱۰ هزار کارخانه و مرکز تولیدی را که تعطیل و نیمه‌تعطیل بود راه‌اندازی کرد و هزاران نفر مشغول کار شدند.

 

شریفی‌نیا با بیان اینکه آقایانی که ادعا می‌کردند ما چون FATF و پالرمو یا قراردادهای بین‌المللی دیگر را قبول نکردیم دنیا نفت ما را نمی‌خریدند، گفت: در دولت گذشته ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروختیم، اما در دولت شهید جمهورFATF و پالرمو را قبول کردیم و بیست سی را اجرا کردیم و روزی یک میلیون و هشتصد و دو میلیون بشکه نفت می‌فروختند.

 

وی ضمن اشاره به آغاز ماه ذی‌الحجه و مناسبت‌های پیش‌رو در این ماه گفت: تجمل‌گرایی مانع مهم‌تر و بزرگتر ازدواج جوانان است که با برداشته‌شدن آن ازدواج آسان میان دختران و پسران ما صورت خواهد گرفت و تشکیل خانواده خواهند داد.

 

امام‌جمعه آرادان در ادامه به موضوع فرزندآوری که مقام معظم رهبری نیز بسیار به آن تاکید دارند اشاره کرد و گفت: متأسفانه سن ازدواج بالا رفته البته در یک سال اخیر آمارها نشان دهنده آن است که هم ازدواج بیشتر صورت می‌گیرد و هم فرزندآوری مورد توجه قرار گرفته و در حال افزایش است. 

 

شریفی‌نیا با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه فرزندآوری، گفت: رسانه ملی، علما، اهل منبر و همه کسانی که تریبون در اختیار دارند، باید بیشتر تبلیغ و تبیین و تشریع کنند که انشاالله جامعه ما یک جامعه جوان بماند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از