حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه پنجره واحد زمین

راه‌اندازی سامانه پنجره واحد زمین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از راه‌اندازی سامانه پنجره واحد زمین برای مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، جعفر مرادی حقیقی با اشاره به اینکه این سامانه از ابتدای تیرماه سال جاری در استان سمنان راه‌اندازی شده است، گفت: هم اکنون یگان حفاظت منابع طبیعی و نیز اداره حقوقی منابع طبیعی به‌صورت درون‌سازمانی از این پنجره واحد استفاده می‌کنند.

 

 وی با بیان اینکه به دنبال تکمیل این سامانه هستیم، افزود: کاهش بار مراجعات حضوری، ارتقای ضریب سلامت بالای کار، سرعت اجرای کار برای متقاضیان و کاهش انرژی و بهره‌وری بالا از مزایای راه‌اندازی این سامانه در آینده نزدیک خواهد بود.

 

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، خاطرنشان کرد: این سامانه در انتهای سال ۱۴۰۱ به نشانی اینترنتی https://iraneland.ir راه‌اندازی شد و با ابلاغ دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، مدیریت راهبردی و هماهنگی امور سامانه پنجره واحد به ریاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعطا شد.

 

 مرادی حقیقی تصریح کرد: دررابطه‌با این سامانه، آموزش‌هایی توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به‌صورت حضوری و ویدئوکنفرانس برای دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است چراکه در این سامانه فقط این سازمان دخیل نیست و برای دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اراضی نیز در این پنجره، درگاه‌هایی تعریف شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایمنا



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از