حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
رئیس شورای ائتلاف استان سمنان:

مراقب باشیم سایه شوم برجام بازنگردد

مراقب باشیم سایه شوم برجام بازنگردد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: طی این سال‌ها که جریان اصلاحات به دنبال مذاکره و آشتی با آمریکا بود نتیجه آن چیزی جز از بین رفتن عزت مردم ایران نبود.

علیرضا عموزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با توجه‌ به سخنان توهین‌آمیز جبهه اصلاحات در روزهای اخیر گفت: ۳۲ سال کشور در دستان امثال آقایان پزشکیان و روحانی بود که جز ذلت برای کشورمان چیزی در بر نداشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص استکبار جهانی، افزود:دشمنی جبهه استکبار با ملت مسلمان ایران موضوعی اثبات شده است و در این مسیر از هیچ تحریم و توطئه‌ای کوتاهی نکرده است.

وی با انتقاد از خواندن قرآن و نهج‌البلاغه توسط مسعود پزشکیان در مناظرات، اظهار کرد: آقای پزشکیان خدا در قرآن می‌فرماید «فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِنْ بِاللَّهِ» قبل از اینکه ایمان بیاورید طاغوت را انکار کنید پس آیات قرآن و نهج‌البلاغه را برای خودتان بخوانید.

عموزاده تصریح کرد: تحریم‌ها همیشه یک‌طرفه بوده همان‌طور که هیتلر می‌گوید جنگ یک طرف باشد کافی است و نیازی به دو طرف نیست.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا یک کار خوب کرده باشد آن هم تحریم ایران است، تصریح کرد: آمریکا یک کشور مستکبر است و نمی‌تواند پیشرفت یک کشور اسلامی جهان سوم را ببیند.

این مقام مسئول با اشاره به سخنان پزشکیان خطاب به نامزد طرف مقابل که برنامه‌تان در برابر عدم رفع ترحیم‌ها چه خواهد بود؟ گفت: در واقع آقای جلیلی نجابت کردند، خب خودتان چه‌کار می‌کنید برای تحریم‌ها چه عکس‌العملی در مقابل آمریکا خواهید داشت.

وی افزود: ۳۲ سال تلاش و مذاکره راه انداختید که آشتی بین کشور ایران و آمریکا صورت گیرد چه شد جز اینکه عزتمان بر باد رفت.

عموزاده با بیان اینکه هر جا انقلابی وارد عمل شدیم، رشد کردیم، اظهار کرد: درحالی‌که به شعارهای انقلاب معتقد هستیم و این هویت ماست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه هزینه‌ سازش از مقاومت بیشتر است، بیان کرد: کشورهای جهان سوم مانند عربستان سعودی که با آمریکا سازش کرده آن را گاو شیرده می‌خوانند.

این مقام مسئول تصریح کرد: وقتی آمریکا ببیند که کشوری در چارچوب منفعتش قرار نگیرد فوراً تحریم می‌کند، مثل آلمان که قصد داشت خط لوله گاز را از روسیه بگیرد، آمریکا تحریمش کرد.

عموزاده با اشاره به خسارت‌های دولت دوازدهم در سطح کشور، گفت: از دولت روحانی سه سال گذشته است و هنوز ۱۵ همت از بدهی‌هایش باقی‌مانده است.

وی با بیان اینکه ویرانه‌ای از دولت روحانی تحویل شهید رئیسی شد، اظهار کرد: وقتی اقتصاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد باید ببینید آن وضعیتی که تحویل داده شده چگونه بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به تعهدات برجامی گفت: ما در برجام تعهداتی دادیم که جمهوری اسلامی را از آن بند پاک کردند و گفتند که ایران نمی‌تواند غنی‌سازی بالای ۳.۷۵ درصد داشته باشد این چه تعهدی است که دولت غرب‌گرا داده‌ است.

عموزاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه اگر طرف مقابل برجام را پاره کند ما آن را آتش می‌زنیم، گفت: در دولت روحانی نه‌تنها عزت کشورمان زیر سؤال رفت؛ بلکه تحریمی برداشته نشد و جریمه هم دادیم.

 وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم به این موارد توجه کنند و انتخابی داشته باشند که دیگر به این دوران برنگردیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از