حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

هر رأی تایید پایبندی به انقلاب است

هر رأی تایید پایبندی به انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود در واقع رأی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

محسن مدرسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است، گفت: هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود در واقع رأی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در ادامه افزود: به‌عنوان یک انقلابی مردم را نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه تشویق کنیم.

وی با اشاره به شناخت جریان غرب‌گرا، اظهار کرد: در این مسیر بیان شاخص‌های فردی و کارآمد شهید رئیسی و دولت سیزدهم می‌تواند شاخص خوبی برای تبیین خط امام و رهبری در انتخابات باشد، تا افکار عمومی در انتخاب اصلح دچار اشتباه نشود و مسیر به‌درستی طی شود.

 مدرسی در ادامه افزود: از روایت خدمات و دستاوردهای دولت شهید رئیسی در استان که مایه برکت، آبادانی، توسعه و پیشرفت شده نباید غفلت کرد.

 وی با اشاره به خطرات احتمالی خروج از ریل انقلاب، بیان کرد: باید اذهان مردم نسبت به این خروج احتمالی و بازگشت به جریان غرب‌گرایی و روایت روزهای وابستگی به مذاکرات با غرب و کمبودها در دولت غرب‌گراها روشن شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از