حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
دختر کاراته‌کا سمنانی:

رخت‌کن محل تمرینمان شده است

رخت‌کن محل تمرینمان شده است

دختر کاراته‌کار سمنانی گفت: متأسفانه سالن تخصصی کاراته نداریم و رخت‌کن ورزشگاه «ولایت» محل تمرینمان شده است.

الینا صفاجو در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با گلایه از مسئولان ورزشی استان سمنان گفت: متأسفانه هیچ حمایتی از ورزشکاران در سطح استان نمی‌شود و منظور از این حمایت تنها بحث مالی نیست؛ بلکه حتی حمایت زبانی و پیگیری امور هم می‌تواند در افزایش امید و انگیزه ورزشکاران تأثیرگذار باشد.

این دختر کاراته‌کا سمنانی در ادامه افزود: متأسفانه تا چند ماه گذشته سالن اختصاصی کاراته نداشتیم و با پیگیری شخصی مربی‌مان یک محوطه برای ورزش در اختیار ما قرار گرفته است.

صفاجو ابراز کرد: در حال حاضر یک اتاق رخت‌کن در ورزشگاه 15 هزارنفری ولایت با حمایت مربی شخصی خودمان و با تجهیز از طرف ایشان فراهم شده و در حال تمرین هستیم؛ اما این وضعیت قطعاً رضایت‌بخش نیست و از مسئولان ورزش استان سمنان انتظار داریم سالن تخصصی با امکانات مناسب در اختیار ما قرار دهند.

این عضو تیم ملی کاراته کشور تصریح کرد: تقریباً تمام هزینه‌های اعزام به مسابقات را شخصی پرداخت می‌کنیم، مگر در مواردی که حامی مالی در برخی مسابقات برون‌مرزی  هزینه‌ها را تقبل کند، در غیر این صورت کلیه هزینه‌ها برعهده خودمان است و این موضع سبب دلسردی ورزشکاران از حضور در مسابقات می‌شود.

گفتنی است، الینا صفاجو، مقام‌های متعددی از جمله مقام سوم آسیایی، مقام سوم مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و عضو تیم ملی جوانان و مقام اول و سوم استعداد برتر کشور و...را در کارنامه ورزشی خود دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از