حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
در ۶ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ صورت گرفت:

رشد ۳۰ درصدی دوره‌های آموزشی در شرکت گاز

رشد ۳۰ درصدی  دوره‌های آموزشی در شرکت گاز

به‌منظور ارتقای سطح دانش فنی و تخصصی نیروی انسانی، ۱۰ هزار و ۳۴۰ نفرساعت دوره آموزشی ویژه مدیران و کارکنان شرکت گاز استان سمنان در قالب دوره‌های شغلی، فنی، تخصصی، فرهنگی و عمومی طی 6ماهه ابتدایی سال برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سید جواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان، ارتقای سطح دانش نیروی انسانی و توسعه آموزش را از ارکان مهم هر سازمانی عنوان کرد و افزود: اهمیت توجه به دانش نیروی انسانی منجر به توانمندسازی و ارتقای سطح سواد علمی کارکنان خواهد شد و رسیدن به این امر در گروی به‌روزرسانی دانش و برگزاری دوره‌های آموزشی سطح بالا و مستمر است.

 

به گفته وی، انجام اثربخش وظایف شغلی جزو اهداف برنامه‌های آموزشی بوده که با کسب مهارت‌های مناسب و ایجاد یک فرایند یادگیری به دست می‌آید.

 

حقیقت حسینی، تعداد دوره‌های برگزار شده طی ۶ماهه نخست سال را ۳۰  دوره به‌صورت حضوری و برای هر کدام از همکاران بر اساس نیاز در هر فصل ۲ دوره به‌صورت آنلاین برشمرد و افزود: واحد آموزش در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰ هزار و ۳۴۰ نفرساعت دوره آموزشي ویژه کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری با جمعاً ۳۰ دوره برگزار کرده که این مقدار به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

 

وی در پایان به عناوین دوره‌های برگزار شده اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی دوره‌های متنوعی برگزار شد که از جمله آ‌ن‌ها می‌توان به دوره‌های ابزاردقیق گازرسانی، تعمیرات و نگهداری شیرهای صنعتی، مدیریت و برنامه‌ریزی انرژی، تدوین سناریوی طرح‌ریزی و تمرین و... اشاره کرد.

 

روابط‌عمومی شرکت گاز استان سمنان



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از