حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/13 شمسی | 2024/10/04 میلادی
رژیم صهیونیستی به هیچ قانونی پایبند نیست
کارشناس مسائل سیاسی:

رژیم صهیونیستی به هیچ قانونی پایبند نیست

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی با جنایت اخیر خود بار دیگر حتی به حامیان خود نشان داد که به هیچ قانونی پایبند نیست.

سید محمدحسن موسویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به حوادث اخیر در لبنان و شهادت سید حسن نصرالله گفت: رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی هیچ‌یک از قوانین انسانی و بین‌المللی را رعایت نمی‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی در افزود: با جماعتی طرف هستیم که در گذشته انسان‌ها را با دستکش مخملی به جان هم می‌انداختند، با بزرگ‌نمایی ۱۱ سپتامبر منطقه را اِشغال کرده و به اسم داعش منطقه را به خاک و خون کشیدند،  اما امروز بصیرت مردم منطقه و سیاست‌های تبیینی و روشنگرانه امثال سید حسن نصرالله باعث شد که  دست جنایتکارانه آن‌ها رو شود.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه به‌دنبال حذف تمدن ایرانی - اسلامی است، اظهار کرد: این رژیم به‌دنبال تسلط بر منابع و ثروت‌های منطقه بوده و باعث شده که ژئوپلیتیک منطقه قفل شود تا بتواند بعد از جنگ جهانی دوم تجارت دریایی خود را رونق دهند. 

موسویان همچنین تصریح کرد: دست‌های رژیم منحوس صهیونیستی، این ولد نامشروع در جنایات افغانستان، پاکستان، آذربایجان، قفقاز و عراق در حمایت از داعش دیده می‌شود که به مردم علی‌الخصوص زنان و کودکان مظلوم آن سرزمین رحم نکرده و همه را به شهادت رساندند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه این رژیم منحوس امروز در سازمان ملل ایران را علناً تهدید می‌کند، بیان کرد: این رژیم جنایتکار به‌دنبال تجزیه و تکه‌تکه کردن کشورهای منطقه است و می‌خواهد به نفت و ثروت‌های منطقه تسلط پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا حامی اصلی جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی است، ادامه داد: اگر تسلیم جریان نفوذ و منحوس آمریکایی شویم، جز ناامنی، تحقیر، بر باد رفتن ثروت‌ها ونابود شدن آینده فرزندانمان چیزی نخواهیم داشت.

موسویان با اشاره به اینکه عده‌ای دم از سازش با آمریکا می‌زنند، ابراز کرد: اگر می‌خواهید کشورهای منطقه مانند شوروی دچار فروپاشی شود شما هم مانند گورباچف‌ها با غرب قهقهه مستانه بزنید، آن‌ها نیز هرگز به شما رحم نخواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از