حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

رژیم صهیونیستی در منجلاب خود غرق خواهد شد

رژیم صهیونیستی در منجلاب خود غرق خواهد شد

امام جمعه موقت سمنان گفت: رژیم صهیونیستی در منجلاب مشکلات خود فرورفته و برای نجات خود به هر ریسمانی چنگ می‌زند که بی‌اثر بوده و بیشتر غرق می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به ادامه روند اعتراضی دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا گفت: جنبش دانشجویان آزادی‌خواه نشان‌دهنده آن است که جریان حق همیشه پیروز است و فطرت‌های پاک و انسان‌های بیدار در هر کجای دنیا نسبت به ظلم و استبداد واکنش نشان داده و آن را محکوم می‌کنند.

امام جمعه موقت سمنان در ادامه افزود: اگر روزی امام راحل رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی و حیات این رژیم را مایه معضلات کشورهای دنیا دانستند، خیزش جهانی امروز دنیا علیه این رژیم موضوع را ثابت کرد که مواضع ایران اسلامی به حق است.

بنا به گفته مهدوی‌نژاد، سرکوب‌کردن معترضان در دانشگاه‌ها نشان‌دهنده آن است که شعارهای پوشالی حقوق بشر و آزادی بیان در اروپا و آمریکا حرف کذبی بیش نیست و این موارد تنها نسخه‌های برای کشورهای جهان سوم است که بتوانند به آنها حمله و منابعشان را چپاول کنند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در حال حاضر در منجلاب مشکلات خود فرورفته و هرچقدر بیشتر دست‌ و پا می‌زند در گرفتارهای خود بیشتر غرق می‌شود.

مهدوی‌نژاد ابراز کرد: این رژیم جنایت‌کار و غاصب در برابر عملیات طوفان الاقصی دچار غرور شد و تصور می‌کرد که می‌تواند با حملات سنگین و کوبنده کار حماس را تمام کند که به خواست خداوند به مقاصد شوم خود نرسید.

بنا به گفته امام جمعه موقت سمنان، اشتباه دیگر رژیم صهیونیستی تجاوز به خاک ایران و حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود که تصور می‌کرد با این حمله ناشیانه ابهت خود را نشان داده و ایران توان پاسخگویی ندارد که برخلاف تصورشان با جواب قاطع ایران روبرو شدند.

وی در نهایت اذعان داشت که آنچه مسلم است این است که نابودی رژیم صهیونیستی بر اساس وعده‌های الهی و پیش‌بینی مقام معظم رهبری نزدیک است و امیدوار هستیم به ‌زودی با محو آن آرامش به دنیا بازگردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از