حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

رژیم صهیونیستی روزهای سختی را می‌گذراند

رژیم صهیونیستی روزهای سختی را می‌گذراند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکست‌های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این رژیم روزهای سختی را می‌گذراند و از چند جهت تحت‌فشار است.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه جنایات رزیم صهیونیستی از شکست‌های چند وقت اخیر آنها در منطقه نشئت می‌گیرد، گفت: رژیم صهیونیستی در خیال خام خود تصور می‌کرد که هیچ قدرتی توان رویارویی و مقابله با آن را به جهت برخوردار بودن بالاترین سطح امنیتی و اطلاعاتی ندارد؛ اما ماجرای طوفان الاقصی نشان داد که قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی و زوال‌پذیر است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات طوفان الاقصی چهار برنامه کوچ فلسطینیان از نوار غزه، ازبین‌بردن حماس و تونل‌های آنها و آزادی اسرای خود را مدنظر داشت که در تمامی این موارد شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: به اذن الهی تمام توطئه‌های این رژیم خبیث امروز دامن خودشان را گرفته و در منجلاب نقش‌های شوم خود فرورفته به‌ طوری‌ که صنعت گردشگری این رژیم جعلی به‌شدت آسیب‌دیده و حدود یک میلیون نفر از این سرزمین کوچ کردند و ظرفیت مهاجرپذیری آن معکوس شده است.

بنا به گفته علیزاده وضعیت سربازهای این رژیم جعلی نیز چندان خوشایند نبوده و اکثر آنها از شرایط جنگی خسته و در حال تمرد از فرماندهان خود هستند و از سوی دیگر ضربات مهلکی به ارتش رژیم صهیونیستی وارده شده به ‌طوری ‌که 130 افسر ارشد و 2 هزار نظامی صهیونیستی  و دو ژنرال ارتش آنها در عملیات با حماس  کشته شده‌اند.

این عضو خانه ملت همچنین اذعان داشت که رژیم صهیونیستی روزهای سختی را می‌گذارند و از یک سو با کسری شدید بودجه مواجه شده و در حملات اخیر یمنی‌ها به بندر ایلات تقریباً 2 هزار نفر بیکار و این بندر به‌طورکلی نابود شده و از سوی دیگر آمریکا نیز مانند قبل از این رژیم منحوس حمایت نکرده و  قطعنامه اخیر را  وتو نکرده است.

علیزاده اظهار کرد که تمام این موارد سبب تغییر آرایش جنگی صهیونیست‌ها و حمله به کنسولگری ایران و منجر به شهادت سرداران رشید ما شد؛ اما باید صهیونیستها بدانند انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

وی در نهایت بیان کرد که دوران نابودی این رژیم غاصب نزدیک شده و روز قدس همه مسلمانان و آزادگان عالم با حضور خود در خیابان‌ها زمینه نابودی و مرگ آنها را فریاد خواهند زد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از