حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/11 شمسی | 2024/04/30 میلادی
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

رژیم صهیونیستی مستأصل و پریشان است

رژیم صهیونیستی مستأصل و پریشان است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی برخلاف ادعای قدرت بسیار مستأصل و پریشان است و جلسات کابینه آنها هم بدون نتیجه باقی‌مانده است.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» شروع فصل جدیدی در تاریخ راهبردی جهان است، گفت: طراحی پیچیده و ترکیبی عملیات «وعده صادق» به استعمارگران نشان داد که ایران زیر باز زور نخواهد رفت و تمامی ابرقدرت‌ها در برابر این عملیات مغلوب شدند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تمام معادلات سیاسی و نظامی جهان تحت‌الشعاع این عملیات قرار گرفت و دست قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و ثابت کرد کسانی که روزی می‌گفتند تمام گزینه‌ها روی میز است در حال حاضر تلاششان را می‌کنند که ایران را از ادامه انتقام سخت بازدارند.

وی عنوان کرد که سیلی جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش موجب شد که جبهه مقاومت بداند یک پشتیبان و حامی قدرتمندی به نام جمهوری اسلامی ایران دارد و این اقدام سبب دلگرمی آنها و ملت مظلوم فلسطین شد.

بنا به گفته علیزاده، بسیاری از مردم فلسطین که از نوار غزه آواره شده بودند مجدد در حال برگشت به شهرهای خود هستند و امید دارند که با حمایت ایران و وجود رهبری مقتدر به پیروزی دست پیدا کنند.

این عضو خانه ملت در رابطه با ابعاد این عملیات مقتدرانه بیان کرد: عملیات کوبنده و مستحکم سپاه پاسداران به دنیا فهماند که حصار آهنی رژیم صهیونیستی و ابهت پوشالی  آن ادعایی بیش نیست و هیچ قدرت بازدارندگی ندارد و در مقابل حاشیه‌نشینان خلیج‌فارس و تمام نوکران آمریکا هم دریافتند که دست برتر منطقه ایران اسلامی است.

وی در نهایت بیان کرد که رژیم صهیونیستی در حال حاضر مستأصل و پریشان است و با وجود برگزاری جلسات چندین ساعت کابینه بدون نتیجه باقی ماند و نشست شورای امنیت هم نتوانست برای صهیونیست‌ها کاری کند و حتی یک بیانیه هم علیه ایران صادر نشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از