حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان:

ساخت واحدهای جایگزین مسکن مهر پیشرفت خوبی دارد

ساخت واحدهای جایگزین مسکن مهر پیشرفت خوبی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: خوشبختانه واحدهای در نظر گرفته شده برای ساکنین بلوک‌های 23 و 24 مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال ساخت است.

محمدحسینی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص گلایه برخی ساکنین بلوک‌های 23 و 24 مسکن مهر نسبت به مبلغ  سنگین اقساط وام و تسهیلات ارائه شده به آنها گفت: بازپرداخت تمامی تسهیلات از دو سال آینده آغاز شده و تا قبل از آن هیچ قسطی را به جهت ایجاد ارزش‌افزوده نباید پرداخت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در ادامه افزود: خوشبختانه واحدهای در نظر گرفته شده برای ساکنین بلوک‌های 23 و 24 مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال ساخت است و تصور این است که تا قبل از موعد بازپرداخت تسهیلات تحویل متقاضیان داده شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: ارزش ریالی واحدهای ویلایی ساخته شده باز زیربنای حدود 80 متر پس از مراحل ساخت بالغ بر2 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد می‌شود که در مقابل آورده ساکنین بسیار بیشتر است و از طرفی پس از تکمیل و تحویل آنها می توانند واحد مدنظر را فروخته و یا تحویل بگیرند.

حسینی طباطبایی همچنین ابراز کرد که ساکنین مسکن مهر به‌هیچ‌عنوان نگران محوطه‌سازی منازل خود نباشند و پس از تکمیل منازل، کار تعریض اراضی و ساخت مدرسه  مسجد و کلانتری و...انجام می‌گیرد.

این مقام مسئول در نهایت ابراز کرد: متقاضیان خانه‌های ویلایی جدید جایگزین بلوک‌های 23 و 24 مسکن مهربه‌هیچ‌عنوان نگران نباشند زیرا ساخت مسکن آنها با سرعت بسیار بیشتر از سایر واحدهای نهضت ملی در حال انجام است و شاید تا یک سال آینده به متقاضیان تحویل داده شود.

گفتنی است دو بلوک 23 و 24 مسکن مهر سمنان به دلیل ناایمن بودن با دستور وزیر کشور مجبور به تخلیه واحدهای خود شدند و برای ودیعه اجاره مسکن مبلغ 300 میلیون تومان و برای ساخت مسکن مبلغ  550 میلیون تومان تسهیلات کمک‌هزینه ساخت دریافت کردند که بازپرداخت این مبالغ بعد از دوسال خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از