حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
دادستان شاهرود خبر داد:

ایجاد ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شاهرود

ایجاد ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شاهرود

دادستان شاهرود از ایجاد ستاد ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرستان خبر داد و گفت: این ستاد تخلفات نامزدهای انتخاباتی را بررسی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید حسن میرکمالی در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری شاهرود از ایجاد ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی در این شهرستان ویژه بررسی شرایط برگزاری و تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، خبر داد.

 وی با بیان اینکه مصادیق تخلفات در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی یکی از مواردی است که این ستاد مورد بررسی قرار می‌دهد، افزود: تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات به‌صورت زیرزمینی و غیرمتعارف یکی از مواردی است که به‌عنوان تخلف در این ستاد به آن رسیدگی می‌شود.

 دادستان شاهرود با بیان اینکه تخلفات احتمالی نامزدهای انتخاباتی رصد می‌شود، ابراز کرد: بروز تخلف چه در فضای مجازی و چه حقیقی تفاوتی نداشته و قابل‌رسیدگی است.

 میرکمالی با بیان اینکه از همه نامزدها درخواست داریم که به قوانین احترام بگذارند، گفت: امیدواریم در یک فضای آرام زمینه مشارکت بالای مردم شهرستان شاهرود در انتخابات را با همکاری نامزدها ایجاد کنیم.



منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از