حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
هم‌نوا با سراسر ایران؛

سمنانی‌ها برای مبارزه با صهیونیسم به صحنه آمدند

سمنانی‌ها برای مبارزه با صهیونیسم به صحنه آمدند

مردم ولایت‌مدار و همیشه رد صحنه شهر سمنان بار دیگر باری حمایت از مظلومان غزه و در لبیک به ندای رهبری با مشت‌های گره‌کرده به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ امروز مردم ولایت‌مدار و روزه‌داراستان سمنان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف به خیابان آمدند و هم‌نوا با سراسر ایران اسلامی فریاد مرگ اسرائیل سر دادند.

آری بار دیگر آمدند تا ثابت کنند ملت مظلوم فلسطین تنها نیستند و مسلمانان جهان فریاد آزادی‌خواهی این ملت مظلوم را شنیده و برای حمایت از آنها در هر نقطه از جهان به پا خواسته‌اند.

اکنون 46 سال از روزی که امام فرمان و ابتکار مزین شدن اخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را داده است می گذرد و ملت ما در این چهل و اندی سال ثابت کرده است که حمایت از مظلوم و حذف استکبار را در دستور کار دارد.

زنده نگه‌داشتن روز قدس برای آحاد مسلمان در جهان یک تکلیف و واجب شرعی است و باید پرچم عدالت‌خواهی این ملت مظلوم همچنان برافراشته بماند و امسال باتوجه‌به جنایات وحشیانه این رزیم منحوس می‌بایست فریاد استکبارستیزی پررنگ‌تر از هر سال باشد.

البته ملت همیشه بیدار و در صحنه انقلاب اسلامی و مردم وفادار سمنان امسال هم با حضور پرشور خود در این آیین دشمن‌شکن نشان دادند که از آرمان‌های امام راحل  دست برنداشته و همچنان تا پای جان برای حفظ ارزش‌های اسلام ایستاده‌اند. 

مردم ولایتمداراستان سمنان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به ندای رهبری بار دیگر برای دفاع از مظلومان عالم به خیابان‌ها آمدند و بافریادهای خود لرزه براندام دشمن انداختند و نشان دادند که در این مسیر ثابت قدم هستند.

از پیرو و جوان و کودک و نوجوان همه امده بودند و با شور و شوق در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با مشتهای گره کرده فریاد خشم وا نزجار خود را بر سر مستکبران عالم کشیدند.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی در دمشق از سر استیصال بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طیبی فر در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلی سمنان گفت: به دستور حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس نام‌گذاری شده است که حضور مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار شهرستان سمنان در راهپیمایی عظیم روز قدس می‌تواند پیام‌های فراوانی همراه داشته باشد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: حضرت امام خمینی رضوان‌الله در فضایی روز جهانی قدس را مشخص کردند و جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند که در سال ۱۳۵۷ زمانی که مذاکرات کمپ دیوید بین انورسادات و مناخیم بگین نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی در حال انجام بود و کارتر به‌عنوان رئیس‌جمهور وقت آمریکا به دنبال به اسارت کشیدن تمام کشورهای اسلامی به دست رژیم صهیونیستی بود و در آن شرایط حضرت امام خمینی (ره) برای برملاشدن نقشه‌های خائنین روز جهانی قدس را اعلام فرمودند.

 وی خاطرنشان کرد: از ابتدا شاکله وجودی رژیم صهیونیستی بر اساس ظلم و ستم پایه‌گذاری شده است؛ چون افرادی که مؤسس رژیم جعلی بوده‌اند بنای زندگی آنان بر ظلم و جنایت استوار است به‌نحوی‌که آمریکا به‌عنوان حامی رژیم غاصب پایه آن بر خونریزی ظلم، نسل‌کشی، جنایت و... بوده است و از ابتدا ایالات متحده آمریکا با قتل و کشتار مردم بی‌گناه تشکیل شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: یکی از جنایات بزرگ انگلیسی‌ها نسبت به مردم ایران ایجاد قحطی و کشته‌شدن یک‌سوم جمعیت ایران به‌خاطر قحطی بود این کشورهای استکباری هدفی غیر از استعمار و نابودی و بردگی کشورهای دیگر ندارند. 

وی ابراز کرد: از وجود جنایات آمریکا و انگلیس فرزند ناخلفی همچون رژیم صهیونیستی متولد شده است که این فرزند ناخلف از روز تولدش ملت فلسطین را دربه‌در و قتل‌عام کرده است و حضرت امام خمینی (ره) در زمانی که همه به سمت رژیم صهیونیستی دست بیعت دراز کردند روز قدس را اعلام کردند.

طیبی فر افزود: کشورهای استکباری رژیم غاصب را در منطقه‌ای قرار داده‌اند که سه قاره بزرگ اروپا، آسیا و آفریقا قرار گرفته است و طراحی اولیه دشمنان از نیل تا فرات بوده است و زمانی این اقدامات را انجام دادند که قبله اول مسلمانان و معراج گاه پیامبر اعظم وجود داشت. 

وی ضمن اشاره به حرکت انقلابی کشور ایران و کشورهای مسلمان در مقابل جنایات اسرائیل افزود: همه می‌بایست نسبت به جنایات رژیم کودک کش آگاه باشیم و روز قدس توسط مسلمانان گرامی داشته و در مقابل جنایات دشمنان ایستادگی کنیم تا ضربات مهلکی بر دشمنان وارد شود چرا که دشمنان اقدامات گسترده‌ای جهت ازبین‌بردن روز قدس و حفظ رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان بعد از واقعه ۱۱ سپتامبر برای تضعیف کشورهای مخالف همچون عراق، لیبی، سومالی، سودان و... توانستند پیشروی کنند؛ اما در مقابل اقتدار ملت ایران و قدرت نظامی ایران ناتوان ماندند و اعتراف کرده‌اند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران وارد نبرد نظامی شوند؛ لذا به سمت برنامه‌های فرهنگی حرکت کردند و به فرموده رهبر معظم انقلاب جهت برداشتن حجاب و بازگشتن نظام اسلامی به‌پیش از انقلاب تلاش می‌کنند. 

وی در نهایت خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی کشور ایران مخالف رژیم کودک کش نبوده است و ملت ایران توسط انقلاب اسلامی از حیات و زندگی برخوردار شد و در زمانی کنونی دنیا نظاره‌گر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای خبر/

 

سمنانی‌ها برای مبارزه با صهیونیسم به صحنه آمدند
سمنانی‌ها برای مبارزه با صهیونیسم به صحنه آمدند
سمنانی‌ها برای مبارزه با صهیونیسم به صحنه آمدند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از